וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת טירקל אישרה את מינוי יוסי כהן לראש המוסד

13.12.2015 / 16:30

הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה אישרה את המינוי שישה ימים לאחר שנבחר בידי נתניהו. הבוקר נועדו חברי הוועדה עם ראש הממשלה, עם ראש המוסד היוצא ועם כהן עצמו

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: גדי וינסטוק

ועדת טירקל, המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינות, אישרה היום (ראשון) את מינויו של יוסי כהן לתפקיד ראש המוסד. במסגרת גיבוש ההחלטה, נפגשה הבוקר הוועדה, בראשות השופט בדימוס יעקב טירקל, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש המוסד היוצא תמיר פרדו ועם כהן עצמו.

אישור הוועדה הגיע פחות משבוע לאחר שהכריז ראש הממשלה על מינויו של כהן, ששימש היועץ לביטחון לאומי לראש הממשלה וראש המטה לביטחון לאומי. "יוסי שימש ראש המל"ל בשנים האחרונות. הוא עתיר ניסיון והישגים ובעל יכולת מוכחת בתחומים מגוונים של פעילות המוסד", אמר נתניהו ביום שני האחרון. "הוא בעל כושר מנהיגות ובעל הבנה מקצועית, שאלה תכונות הנדרשות ממי שעתיד להוביל את הארגון".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הישראלי ששירת בצה"ל וערק לדאעש: לוחם גבעתי לשעבר
עוד שמן למדורה: משחתת רוסית ירתה ירי הרתעתי לעבר ספינה טורקית
שיטפונות בדרום: נחל חבר עלה על גדותיו - כביש 90 נחסם לתנועה

יוסי כהן ראש המוסד הנכנס מחוץ לביתו, מודיעין. דצמבר 08 2015. ראובן קסטרו
"מודה על האמון". כהן/ראובן קסטרו

"אני רוצה להודות לראש הממשלה על האמון", אמר כהן מחוץ לביתו שבמודיעין יום לאחר ההכרזה על המינוי. "אני נרגש מאוד מגודל האירוע ומחשיבות המינוי. מדובר בארגון חשוב ובכוונתי להביא למבצעים טובים ומודיעין טוב לעם ישראל ככל שיעלה בידי".

כהן, בן 54, הוא נשוי, אב לארבעה וסב לנכדה. הוא התגייס למוסד בשנת 1983 ושובץ ביחידה מבצעית, לאחר מכן היה מפקד יחידות מבצעיות ובשנים 2011-2006 פיקד על אגף מבצעי במוסד ובשנים 2013-2011 היה סגן ראש המוסד וממלא מקומו. בשנת 2013 נכנס לתפקיד יועץ לביטחון לאומי לראש הממשלה וראש המטה לביטחון לאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully