וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך פעלו בתי זונות במגדלי היוקרה של רמת גן

13.12.2015 / 12:31

כתב אישום שהוגש נגד לאוניד שטרימר ואסף בן ארי, בני 34, משרטט כיצד שכנעו השניים נשים מרוסיה ומאוקראינה להגיע לישראל במטרה לספק שירותי מין בתשלום לגברים. לפי הנטען, בשני מקרים אף ביצעו השניים מעשים מגונים בנשים

ציילום: דוד קורן, עריכה: טומי שלז שפריר

זנות במגדלי יוקרה בלב גוש דן: לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד לאוניד שטרימר ואסף בן ארי, בני 34, בגין ניהול של בתי זונות, בין השאר במבנים "סיטי טאוור" ו"משה אביב" ברמת גן. השניים מואשמים בעבירות של קשירת קשר לפשע, החזקת מקום לשם זנות, גרימה לעזיבת מדינה לשם זנות, הבאת אדם לשם עיסוק בזנות בנסיבות מחמירות, סרסרות למעשי זנות, מעשה מגונה, אינוס ומעשה סדום.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שרית שמש מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), קשרו במהלך השנה האחרונה השניים קשר להבאת נשים צעירות מרוסיה ואוקראינה אל המדינה, במטרה לספק שירותי מין לגברים תמורת תשלום. במסגרת הקשר, כך נטען, יצר שטרימר עם הנשים קשר באמצעות אתרי אינטרנט והניע אותן לעזוב את מדינתן ולהגיע לישראל תוך שהבטיח להן שירוויחו כסף רב בעבודה בעיסוי ושיכון בדירות יוקרה. בן ארי החזיק וניהל מקומות לעיסוק בזנות במגדל "סיטי טאוור" ברמת גן, בניין "משה אביב" ברמת גן וכן ברחוב בן גוריון בבת ים.


עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו חושף: נתתי את מילתי לסיסי שתראבין לא ריגל למען ישראל
"אחראי ההפלות בכפייה" של ארגון הגרילה FARC נעצר בספרד
נער בילה עם חבריו במדורה ונשרף בכל חלקי גופו: "הפך ללפיד חי"

מגדל משה אביב, רמת גן. יוני 2014. יותם רונן
מגדלי "משה אביב"/יותם רונן

לאחר שהגיעו הנשים לישראל הודיעו להן השניים כי הן תעסוקנה במתן שירותי מין, כאשר הן ערומות לחלוטין, כך לפי כתב האישום. נוסף על כך, נדרשו הנשים לשלם סכום כסף עבור שהייה בדירות ונאמר להן כי יהיה עליהן לשלם קנסות במידה שיגיעו באיחור לעבודתן. עוד נטען כי הם אולצו לעבוד כשלגופן הלבשה תחתונה בלבד והוזהרו כי אם ייעצרו על ידי המשטרה יהיה עליהן להימנע ממסירת מידע.

לפי כתב האישום, בשניים מהמקרים ביצעו שטרימר ובן ארי בנשים הצעירות מעשים מגונים ואף בעלו אותן. בדירות נתפסו גם מסמכים שבהם מתארים לכאורה השניים את הנשים באופן מיני ומשפיל: "חזה בינוני עומד", "חזה גדול טבעי", "טוסיק עומד יפה", "כוסית על", "ליברלית", "זורמת", "קומפקטית" ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לאונרדו סיטי טאואר, רמת גן. דצמבר 2015. ראובן קסטרו
מגדלי "סיטי טאוור"/ראובן קסטרו

רק לפני שבועיים נחשף בוואלה! NEWS כי המשטרה מרכזת את מרב מאמציה בנושא לסגירת בתי בושת שנמצאים באזורים מבוססים. "אני יודע על בתי בושת שפועלים בתחנה המרכזית הישנה. אני לא מטפל בהם, כי אני לא בא לפגוע בבנות. יש מקומות שאנחנו יודעים שעדיף שהעסק הזה יישאר שם" – כך הוצגה עמדת המשטרה מפיו של פקד ירון אלישיב, סגן מפקד מחלק מוסר במחוז תל אביב, בכל הנוגע לאכיפה בררנית של סגירת בתי בושת.

הדברים נאמרו לפני כשנה, כשהעיד בתיק שעניינו סגירת בתי בושת, אולם הוצפו מחדש בשבוע שעבר בבית משפט לעניינים מקומיים בתל אביב, במהלך דיון בנוגע לבית בושת הפועל ברחוב יצחק שדה בעיר. "לאף בן אדם אני לא מאחל לגור ברחובות דיזנגוף או ארלוזרוב (רחובות מרכזיים בתל אביב, ג"ג) אחרי שקנה דירה במיליון דולר, ושמולו תהיה דירה עם בנות (הכוונה לנשים בזנות, ג"ג), ואפילו אם אין שם קונדומים על הרצפה או תנועה של לקוחות שכמובן הם מהווים מטרד. מעצם הידיעה שקנית דירה עכשיו במיליון או בשני מיליון שקל, ויש מול דירה שמתנהל בה בית בושת, הם פונים אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully