וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכו לקולג'": מישל אובמה עושה ראפ בבית הלבן

בסרטון המעודד צעירים להמשיך ללימודים אקדמיים, מפתיעה הגברת הראשונה בקטע סולו שבו היא מפגינה יכולות ראפ מרשימות. יחד עם שחקן "סאטרדיי נייט לייב" ג'יי פארו, היא קראה לתלמידים "למלא את המוח בידע"

ספק 500

הגברת הראשונה של ארצות הברית מוכיחה כי היא לא רק "פריקית" של מזון בריא אלא גם של השכלה גבוהה – ועוד בדרך יצירתית במיוחד. מישל אובמה ושחקן "סאטרדיי נייט לייב" ג'יי פארו חברו השבוע יחד לקליפ המעודד סטודנטים "ללכת לקולג'" ו"למלא את המוח בידע".
האתר ההומוריסטי College Humor פרסם את הקליפ אתמול (חמישי). בקליפ הראפ מפתיעה אובמה בקטע סולו על עיר מולדתה שיקגו, שבמהלכו היא גם רוקדת ועושה הבעות פנים כמו ראפרים מקצוענים.

הווידאו הוא חלק מהקמפיין "עשו מקום" החדש של הגברת הראשונה, שמטרתו להעניק לצעירים את המשאבים הדרושים להם כדי ללמוד במוסדות השכלה גבוהה. כמו כן, הקמפיין הוא חלק מיוזמה נרחבת של אובמה לעודד סטודנטים להמשיך בלימודיהם אחרי בית הספר התיכון.

עוד בוואלה! NEWS:
ועידת האקלים הבינלאומית הוארכה ביום: "יש עוד עבודה לעשות"
טראמפ על דבריו נגד המוסלמים: "ספק אם נתניהו באמת לא מסכים איתי"
דיווח ברומניה: שלושה אנשי עסקים ישראלים מעורבים בפרשת שחיתות

מישל אובמה. GettyImages
מעודדת את הצעירים "למלא את המוח בידע". אובמה/GettyImages

לא מדובר בפעם הראשונה שהגברת הראשונה משתתפת בקליפ מוזיקלי עבור קידום מטרותיה. בעבר היא העלתה לרשת סרטון שלה שבו היא מחזיקה לפת ורוקדת לצלילי שיר של הראפר ליל וויין. הסרטון הופץ כחלק מקמפיין שהובילה הגברת אובמה נגד השמנת יתר בקרב ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully