וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפור יורה לייזר? נבחרה ההצעה לדגל חדש לניו זילנד

ברוב זעום נבחרה ההצעה שתעלה לסיבוב הסופי של משאל העם מול הדגל הנוכחי. זאת, בתום כמה חודשים שבהם אזרחי המדינה קפצו על ההזדמנות לצחוק על ראש הממשלה – ולהפגין יצירתיות חסרת תקדים בעיצוב הסמל הלאומי

ספק 500

אזרחי ניו זילנד בחרו ברוב של 50.53% את הדגל החדש של המדינה – כך נמסר היום (שישי) מהוועדה המארגנת של משאל העם. העיצוב שנבחר כולל שרך כסוף, על רקע שחור, לבן וכחול. התוצאות הרשמיות יפורסמו ביום שלישי, ונמסר כי שיעור ההצבעה במשאל העם הוא 48.16%.

לסיבוב הרביעי הגיעו שתי הצעות – זו שזכתה לרוב, בעיצובו של קייל לוקווד, שמתגורר בכלל במלבורן, אוסטרליה, והצעה בעיצוב כמעט זהה, למעט צבעי הרקע – אדום, לבן וכחול. בחודש מרץ 2016 ייערך משאל עם נוסף, שיבקש מהאזרחים לקבוע אם ברצונם להחליף את הדגל הקיים בהצעה שנבחרה, או לשמור על הדגל הנוכחי, שכולל בתוכו את דגל בריטניה.

עוד בוואלה! NEWS:
"אתם בצד של האנסים": חברות הפרלמנט נגד ראש ממשלת ניו זילנד
כששר מתפטר בגלל כמה דולרים: ברוכים הבאים לניו זילנד

הצעות לדגל החדש של ניו זילנד. ממשלת ניו זילנד, אתר רשמי
ההצעה שזכתה לרוב הקולות במשאל העם/אתר רשמי, ממשלת ניו זילנד

בחודש מאי, הכריז ראש הממשלה ג'ון קי על פתיחת ההליך לבחירת דגל חדש, במטרה לפתוח שיח על "עקרונותיה של המדינה". על פי כלי התקשורת הניו זילנדיים, אזרחים רבים לא גילו עניין רב בסמל המדינה, אבל בהחלט נהנו מההזדמנות שניתנה להם לצחוק על ראש הממשלה – שתואר בגיחוך כאזרח היחיד שמתייחס למשאל העם ברצינות – ולהפגין את יצירתיותם.

למרות ההצעה הרצינית למדי שנבחרה לבסוף, הרשויות קיבלו כמעט את כל ההצעות שהוגשו, כל עוד הן לא הפרו זכויות יוצרים או נמצאו פוגעניות – כמו הצעה אחת, למשל, שנקבע כי היא מזכירה את דגל ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש). מרבית ההצעות כללו את הציפור הלאומית, קיווי, יורה לייזר ומאפיינים מהדגל הקיים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מיטב ההצעות - שלא התקבלו:

ההצעה שהגיעה במקום השני/אתר רשמי, ממשלת ניו זילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully