וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביעת בת השש במלון בירושלים: המצילה נחקרת בחשד לרשלנות

בניגוד לדיווח הראשוני, שלפיו הילדה ברחה מהוריה ונכנסה לבדה לבריכה בבית המלון "רמאדה", חקירה ראשונית העלתה כי היא בילתה שם עם הוריה, שעה ששירותי ההצלה היו פעילים. הילדה מאושפזת במצב קשה מאוד בבית החולים שערי צדק

ילדה טבעה בבריכה במלון בירושלים, 10 לדצמבר 2015. רוני כנפו, רוני כנפו
כוחות המשטרה בבית המלון, אמש/רוני כנפו, רוני כנפו

הילדה שטבעה אמש (שישי) בבריכה במלון "רמאדה" בירושלים ונפגעה באורח אנוש בילתה עם הוריה בבריכת המלון, שבה שירותי ההצלה פעילים עד חצות - כך עולה מחקירה ראשונית, שבה נבדק חשד לרשלנות והמצילה נחקרה. חוקרים משטרתיים ואנשי זיהוי פלילי הגיעו במהלך הלילה לבית המלון.

בניגוד לדיווח הראשוני, הילדה, בת שש, לא ברחה מהוריה שבילו בלובי כדי להיכנס לבדה לבריכה. לאחר שטבעה היא פונתה לבית החולים שערי צדק בעיר, תוך כדי פעולות החייאה שנמשכו גם עם הגעתה לבית החולים. היא כעת מאושפזת במצב קשה מאוד, מורדמת ומונשמת, ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים וילף לילדים של המרכז הרפואי שערי צדק.

עוד בוואלה! NEWS:
תינוק בן שנה וחצי טבע למוות בבריכה בגן ציבורי בהרצליה
דיווח ברומניה: 3 אנשי עסקים ישראלים מעורבים בפרשת שחיתות
אסיר זוכה מעבירות מין: "המתלוננת לא ידעה על הפגם באיבר מינו?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריכת בית המלון "רמאדה" בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חובשת רפואת חירום במוקד מד"א, קטי שוסמן, סיפרה שקיבלה את הקריאה לאירוע "מאישה שראתה מהחלון ילדה טובעת בבריכה. אנשים שהיו במקום משו אותה מהמים כשהיא מחוסרת הכרה". פרמדיק מד"א אמיר רייכמן, שהגיע לבית המלון, תיאר כי "על שפת הבריכה שכבה ילדה בת שש כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. יחד עם כונני מד"א שהגיעו למקום ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים, ופינינו אותה לבית החולים. במהלך הפינוי מצבה השתפר והדופק שלה חזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully