וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן שנה וחצי טבע למוות בבריכה בגן ציבורי בהרצליה

התינוק טבע בבריכת נוי בגן ציבורי ברחוב סוקולוב, שבו היה עם אמו. כמה שעות לאחר מכן טבע בבריכה במרכז ספורט בסכנין ילד בן שש שנמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה ומצבו קשה

צילום: דוד קורן, עריכה: טל רזניק

ילד בן שש טבע הערב (שלישי) בבריכה במרכז ספורט בסכנין. הוא נמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. חובש במוקד מד"א תדרך את האנשים במקום להתחיל בפעולות החייאה בסיסיות, וזמן קצר לאחר מכן הגיעו למקום חובשים ופאראמדיקים של מד"א שהעניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים נהריה במצב קשה.

כמה שעות קודם לכן טבע למוות תינוק כבן שנה וחצי בבריכת נוי בגן ציבורי ברחוב סוקולוב בהרצליה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש לבית חולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו.

מבדיקה ראשונית עלה כי הפעוט הגיע יחד עם אמו לגן הציבורי, ומסיבה שאינה ברורה הגיע לבריכת המים ונפל לתוכה. כאשר הבחינה האם שהיא לא רואה את בנה, היא החלה לחפש אותו ומצאה אותו בבריכה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה ומתחם הבריכה נסגר למבקרים.

עוד בוואלה! NEWS:
אישום: חמישה קרובי משפחה מנצרת הקימו חוליית דאעש
נתניהו: "מתווה הגז אופטימלי"; ח"כ כבל: "לא ענית על השאלות"
ראש ממשלת שבדיה: "פיגוע דקירה אינו מוגדר כטרור"

הבריכה שבה טבע הפעוט בן השנה וחצי ברחוב סוקולוב בהרצליה, 8 בדצמבר 2015. עידן אהרון, מערכת וואלה! NEWS
הבריכה שבה טבע הפעוט בהרצליה, הערב/מערכת וואלה! NEWS, עידן אהרון

חובש בכיר במד"א, אלכס ויליקובסקי, שהגיע ראשון למקום סיפר כי הוא היה בתחנת מד"א הסמוכה למקום האירוע, כאשר לפתע הגיע עובר אורח וביקש עזרה. "מיד רצתי עם חובש נוסף למקום, כשבמקביל יצאה ניידת טיפול נמרץ שלנו. כשהגענו ראינו על הדשא עוברי אורח שמנסים לסייע לתינוק כשהם מתודרכים טלפונית על ידי המוקד של מד"א, התחלנו בפעולות החייאה ומייד הצטרפו אלינו צוות הטיפול נמרץ", סיפר.

פרמדיק מד"א אמיר דהרי ופרמדיקית מד"א ערין כבהא, סיפרו כי כשהגיעו למקום ראו על הדשא בסמוך לבריכת מים, פעוט כבן שנה וחצי מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שנמשה מהמים. "ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ שם המשכנו בטיפול מציל חיים בדרך לבית החולים כשמצבו אנוש", סיפרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
נמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה ומונשם/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully