וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנס הפייסבוק" חשוד כי תקף שוב - והתיק הסגור שלו ייפתח מחדש

10.12.2015 / 21:07

בן סגל, בן 30 מתל אביב, נעצר בחשד כי אנס אישה שהכיר בפייסבוק. הוא טען כי היחסים בוצעו בהסכמה, אלא שלפני שנה נעצר בגין אותו החשד בדיוק. התיק הגנוז, שנסגר לאחר שהמתלוננת חששה להתעמת עמו – נפתח כעת מחדש. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

הבית ברחוב הלח"י שבשכונת התקווה , תל אביב. דצמבר 2015. ניב אהרונסון
הבניין ברחוב הלח"י בתל אביב שבו גר סגל, ובו התרחש לכאורה האונס/ניב אהרונסון

גבר בן 30 מתל אביב נעצר אתמול בשנית בחשד כי אנס אישה שהכיר בפייסבוק. לפני כשנה, נעצר החשוד, בן סגל, מאותה סיבה בדיוק, אולם התיק נסגר בהוראת פרקליטות תל אביב. כעת, משנעצר שוב, פתחה המשטרה את החקירה מחדש. מעצרו של סגל הוארך היום (חמישי) ביממה.

מדברי הצעירה שהתלוננה השבוע בתחנת השכונות של מרחב יפתח עולה כי היא הכירה את סגל בפייסבוק והשניים שוחחו וקבעו להיפגש לדייט. לטענתה, בתום הבילוי הוא הוביל אותה לביתו שברחוב הלח"י בשכונת התקווה בתל אביב ואנס אותה. היא הוסיפה כי באותו לילה הוא אמר לה שהוא צילם את האקט ושבכוונתו להפיץ את הסרטון. במשך כמה ימים חיפשו שוטרי התחנה את האיש עד שהצליחו לאתר אותו אתמול ועצרו אותו.

בחקירתו טען כי קיים עם הצעירה יחסי מין בהסכמה מלאה. עם זאת, גם לפני שנה טען סגל כי היחסים בינו לבין המתלוננת התקיימו בהסכמה. באותה התקופה חששה הצעירה להתעמת מולו ולכן התיק נסגר. כעת, בעקבות התלונה החדשה, הוחלט כאמור לפתוח גם את תיק החקירה הגנוז.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
עודה תראבין שב לביתו: "אני נורא מתרגש, זה כמו חלום בשבילי"
ארבעה פצועים בפיגוע דריסה ליד בית אריה שבשומרון; המחבל נמלט
ועידת המורדים הסורים: הושג הסכם, למרות פרישת אחד הארגונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully