וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: הפיל הקטן כמעט הפך לארוחת הצהריים של התנין

8.12.2015 / 16:15

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

איראן ערכה ניסוי בטיל בליסטי חדש, שמגיע לטווח של 2,000 קילומטרים ומכסה את כל שטח ישראל. לפי גורמים אמריקניים, מדובר בגרסה משופרת של השיהאב 3, המסוגל לשאת ראש נפץ גרעיני.

רשת פוקס האמריקנית דיווחה היום כי סעיד פארוק, שירה למוות עם אשתו ב-14 בני אדם בקליפורניה, קיבל לחשבונו 28 אלף דולרים וחצי כשבועיים לפני הטבח. על פי גורם המקורב לחקירה, הראייה יכולה להעיד על תכנון מוקדם של הטבח.

הצהרתו של המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות, דונלד טראמפ, שלפיה "יש לעצור באופן מוחלט את כניסת המוסלמים לארה"ב", גררה גינויים מצד גורמים רבים במערכת הפוליטית. טראמפ מצדו אמר בתגובה: "הדברים לא היו תקינים פוליטית, אבל לא אכפת לי".

פיל קטן שהגיע להתרחץ במי נהר בערבות אפריקה, נבהל כשלפתע הגיח תנין רעב וסגר את שיניו על אפו. למזלו של הפיל הקטן, חברי העדר הגיעו במהרה ונגד כל הסיכויים הצליחו לחלץ אותו ולמנוע מהתנין את ארוחת הצהריים שלו.

וקצת ממזג האוויר בעולם: עשרות נאלצו לעזוב את בתיהם בעקבות הצפות נרחבות בחלקים שונים במדינת אורגון שבארצות הברית. כוחות החירום פעלו כדי לחלץ אנשים מרכביהם לאחר שנתקעו בשיטפונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully