וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר שגובה סכסוך העבריינים בירושלים: בת שלוש וחצי נפצעה

8.12.2015 / 15:00

אחד מאנשיו של העבריין הבכיר אלי אריש חשוד שתקף את אמה של הילדה, שמשתייכת לקבוצה יריבה. הילדה פונתה לטיפול כשהיא סובלת מפריקת כתף. אריש וקבוצתו נעצרו בחשד לתקיפה והחזקת נשק, לאחר שבחיפוש בבתיהם אותרו אמצעי לחימה רבים

אלי אריש, הארכת מעצר בבית משפט השלום, ראשון לציון, יולי 2015. ניב אהרונסון
בשידה ליד מיטתו נמצא אקדח, ככל הנראה גנוב. אלי אריש/ניב אהרונסון

ילדה בת שלוש וחצי נפצעה כתוצאה מסכסוך עבריינים שהסלים לכדי אלימות, ובמסגרתו אחד מנאמניו של העבריין החרדי הבכיר אלי אריש תקף את אימה של הילדה. אתמול (שני) נעצרה על ידי חוקרי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים קבוצתו של אריש בחשד לתקיפה והחזקת אמצעי לחימה. על פי החשד, נפתלי בן אבו, אחד מנאמניו של אריש שמסוכסך עם משפחת בוזגלו, תקף את האם שבאה לאסוף את בתה מהגן. כתוצאה מכך, נפצעה הבת ופונתה לטיפול רפואי כשהיא סובלת מפריקת כתף.

בדיון להארכת מעצרם של אנשי קבוצתו של אריש הוצגו המסמכים הרפואיים של הילדה. "כל עוולה היה שהיא יצאה מהגן עם אימא שלה, ונפתלי בן אבו לא אוהב צאצאים של בוזגלו ובא לתקוף את האימא עם הילדה", אמר נציג המשטרה רונן מזרחי במהלך הדיון.

ישראל בוזגלו מהכנופיות החרדיות, ירושלים. נועם מושקוביץ
הסכסוך גובה נפגעים חפים מפשע. ישראל בוזגלו/נועם מושקוביץ

המשטרה הציגה שורה של ראיות הקושרות את אריש לסכסוך עם משפחת בוזגלו, שבראשה עומד ישראל בוזגלו. בין היתר, הוצגו ראיות להימצאות אמצעי לחימה רבים, בהם רימונים, אקדח ומחסנית, בכליו של אריש. כך למשל, בשידה ליד מיטתו של אלי אריש נמצא אקדח, ככל הנראה גנוב. "הם מפחידים את הקורבנות שלהם", מסר נציג המשטרה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
המחבל בן ה-11 הועבר למעון של שירותי הרווחה; "לא תהיה ברירה אלא לשחררו"
השוטרת היחידה על אופנוע כבד: "יש פחד, אבל זו השליחות שלי"
לאחר מאבק של שנים: המדינה תפצה אלמנה של מקור מודיעיני שהתאבד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עוד חשד שעלה בקרב השוטרים הוא לתקיפה נוספת של אנשי אריש כלפי אחד מאנשיו של בוזגלו. על פי החשד, ארבעת החשודים מקבוצתו של אריש הגיעו לתחנת דלק בהר חוצבים, שם פגשו מקורב למשפחת בוזגלו. הם הוציאו אותו מתחנת הדלק ולקחו אותו למקום מבודד בחורשה, שם, לפי החשד, הכו אותו קשות באמצעות אגרופים ובעיטות. בית המשפט האריך את מעצרם של החשודים לתקופות שונות בהתאם לעבירות המיוחסות להם.

מדובר בסכסוך ארוך ומתמשך בין הקבוצה של "מלך הפריצות" ברחוב החרדי, ישראל בוזגלו, לבין קבוצת עבריינים המונה את משה לקר, נתן וייס, וכעת גם את אלי אריש, העבריין הוותיק. הסכסוך, כפי שפורסם בוואלה! NEWS, הוא סביב מאבקי שליטה ברחוב החרדי ואף ניסיונות חיסול הדדיים בשנתיים האחרונות.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully