וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה למשפחת אברג'יל: כתב אישום יוגש נגד בכיר בארגון הפשע

3.12.2015 / 14:20

שלומי ניאמצ'יק, אחד מהאנשים הבולטים בארגון, נעצר לפני כשלושה שבועות בחשד לסחיטה באיומים. מעצרו הגיע בעקבות חקירת גניבת מתכות באשקלון, שבמסגרתה נעצרו שלושה חשודים נוספים

עריכה: יאיר דניאל

(תיעוד: חייל של אברג'יל מניח מטען חבלה בבית יריבו)

מוטי חסין מזוכה בפרשת רצח אבי דוד בבת ים. מאחור שלומי ניאמצ'יק, מחוזי תל אביב, ספטמבר 2014. ראובן קסטרו
שלומי ניאמצ'יק, משמאל/ראובן קסטרו

בכיר בארגון הפשיעה של משפחת אברג'יל, שלומי ניאמצ'יק, נעצר לפני כשלושה שבועות בידי המשטרה והיום (חמישי) יוגש נגדו כתב אישום בחשד לסחיטה באיומים על ידי פרקליטות מחוז הדרום. כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים יוגשו גם נגד שלושה חשודים נוספים בגין ניסיונות סחיטה של שותף עסקי, בהם גם בעל מפעל מתכות באשקלון שנחשד בגניבת מתכות ממפעל ביטחוני.

במהלך חקירת גניבת המתכות, שנוהלה בידי חוקרי ימ"ר נגב, נבדק החשד כי מנהל המפעל ושלושה בני אדם נוספים, בהם ניאמצ'יק, מעורבים בסחיטה באיומים של אחד משותפיו העסקיים של המפעל. על פי החשד, מנהל המפעל יצר קשר עם הקורבן והציע לו שותפויות עסקיות שונות, בהן עסק לחומרי בניין והלוואות. בדרך זו, העביר הקורבן למנהל המפעל קרוב למיליון שקלים, וכשביקש לצאת מהשותפויות ולקבל את כספו בחזרה – אוים בידי החשודים.

עוד בוואלה! NEWS:
פיגוע ירי במחסום ליד ירושלים: גבר וחייל נפצעו קשה וקל
החשודים בירי בקליפורניה - זוג נשוי: "למה שיעשו דבר כזה?"
המפכ"ל הנכנס רוני אלשיך בטקס השבעתו: "כאן כדי לשרת"

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איציק אברג'יל, בימ"ש מחוזי ת"א, 22 ביולי 2015. ניב אהרונסון
הארבעה הציעו למתלונן שותפויות עסקיות - ולא הסכימו להחזיר את כספו. איציק אברג'יל/ניב אהרונסון

עוד עלה בחקירה כי ב-24 בספטמבר הגיע ניאמצ'יק עם אחד משלושת החשודים הנוספים למשרד שבמתקן לשטיפת מכוניות הנמצא בבעלותו של המתלונן. שם, הורה ניאמצ'יק על אשתו של המתלונן לצאת מהמשרד, והזהיר אותו שלא לפנות לבעל המפעל שוב בעניין הכספים שהועברו. השניים איימו על הקורבן כי אם ימשיך בבקשותיו לקבל את כספו בחזרה – הוא ייפגע. כמו כן, הזהירו אותו החשודים שלא יפנה לגורמים נוספים.

ב-18 בנובמבר חקירת גניבת המתכות הפכה גלויה ובעל המפעל נעצר בחשד לגניבת מתכות ולסחיטה באיומים של המתלונן. למחרת, נעצרו שלושת החשודים הנוספים, בהם ניאמצ'יק. היום, בתום ביסוס התשתית הראייתית, יוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הארבעה.

סגן-ניצב עזרא אלישר, מפקד ימ"ר נגב, ציין: "הפעילות של ימ"ר נגב מתווספת למגוון פעילויות המתבצעות באופן תדיר במחוז הדרומי נגד ארגוני פשיעה, פעילות נחושה הנוגעת בכל רובדי הפשיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully