וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הביטחון הכיר באונס בגן העיר בתל אביב כפעולת איבה

3.12.2015 / 11:26

הרשות המאשרת במשרד קבעה כי התקיפה בחניון ב-2012 נעשתה על רקע לאומני. בהכרעת דינו של האנס כתבו השופטים: "ערכים חברתיים נרמסו בברוטליות עד כדי רצח נפש הקורבנות"

משרד הביטחון הודיע היום (חמישי) כי הצעירה שנאנסה בגן העיר בתל אביב ב-2012 על ידי פלסטיני תוכר כנפגעת פעולת איבה. ההחלטה, שהתקבלה על ידי הרשות המאשרת במשרד הביטחון לאחר התייעצויות עם גורמי אכיפה שונים, כוללת בתוכה הכרה כי התקיפה המינית נעשתה על רקע לאומני.

האנס, אחמד בני ג'אבר, כיום בן 23, נדון לפני שנתיים ל-30 שנות מאסר לאחר שהורשע בעבירות של ביצוע אונס, מעשי סדום, מעשים מגונים, תקיפה ואיומים. הוא הורשע גם בתקיפת שוטר, שהייה בישראל שלא כחוק, זיוף תעודת זהות והתחזות.

השופטים אמרו בהכרעתם כי "ערכים חברתיים נרמסו בברוטליות עד כדי רצח נפש הקורבנות", והגדירו את האירועים בגן העיר כ"מעשים מתועבים ובזויים. מסכת מעשים מפלצתיים החריגה באכזריותה". הם ציינו כי לא הצליחו למצוא מעשה דומה באכזריותו לזה של ג'אבר.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
שופטי העליון הפחיתו את עונשו של האנס מגן העיר
תיעוד מצמרר: הרגעים שלפני ואחרי האונס בגן העיר
30 שנות מאסר לאנס בגן העיר: "סאדיזם בלתי נתפס"

גזר דין לבחור שאנס בחניון של גן העיר ,יוני 2013. דרור עינב
"מעשים סדיסטיים בלתי נתפסים". האנס ג'אבר בבית המשפט/דרור עינב

השופטים גם גזרו עליו שנתיים מאסר על תנאי ופיצויים בגובה 258 אלף שקלים לצעירה שנאנסה ולחברה שהיה לצדה. "מעשים סדיסטיים בלתי נתפסים. רמת האכזריות וההתעללות עומדת במדרג העליון ביותר", אמרו השופטים.

ג'אבר הורשע בכך שעקב אחר המתלוננים, נערה בת 18 ונער בן 17 בזמן התקיפה, לתא שירותים בחניון גן העיר בתל אביב, ושם ביצע את זממו. הוא אילץ את השניים לקיים אקט מיני מול עיניו תוך הפעלת אלימות, והשניים הסכימו מחשש לחייהם. בהמשך דרש שהמתלוננת תבצע בו אקט מיני, אך היא סירבה. לבסוף הוא תקף את השניים עד שהסכימו ואיים עליהם שיקרא לחבריו שיסייעו לו. האירוע נמשך כשעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully