וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ארדן על הניצב החשוד: "אם זה נכון - מוכיח כמה דרושה רפורמה"

29.11.2015 / 13:45

השר לביטחון הפנים התייחס לחשדות להטרדה מינית של קצינה מצד הקצין הבכיר, ואמר: "שוטרי משטרת ישראל צריכים לשמש סמל ודוגמה ובהקשר הזה לא יהיו פשרות". אחר הצהריים יותר לפרסום שמו של הניצב

צילום: אלי מנדלבאום, ליאור דסקל,, שלומי גבאי; עריכה: שניר דבוש

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, התייחס היום (ראשון) לחשדות החדשים להטרדה מינית נגד אחד הניצבים במשטרה. "אני חושב שכל אדם, גם אם הוא ניצב, זכאי לחזקת החפות", אמר ארדן בפתח ישיבת הממשלה בירושלים. "ודאי שהחקירה הזו מטרידה. אני מקווה שמח"ש ימצו את הבדיקה כמה שיותר מהר כי מדובר בניצב שנמצא בעמדה מאוד מאוד רגישה".

לדבריו של ארדן, "אם זה יתברר כנכון, יחד עם כל הפרשות האחרונות אני חושב שזה רק מוכיח כמה דרושה רפורמה מקיפה במשטרת ישראל. כמובן שההתמודדות עם גל הטרור חשובה, אבל יש למשטרה עוד הרבה מאוד תפקידים מול אזרחי מדינת ישראל. שוטרי משטרת ישראל צריכים לשמש סמל ודוגמה ובהקשר הזה לא יהיו פשרות. תתבצע מהפכה בנורמות ובערכי המוסר שאותם אמורים לייצג מפקדי ושוטרי משטרת ישראל".

טלטלה בצמרת המשטרה || סיקור מיוחד:
הניצב החשוד בעבירות מין: "לא הטרדתי, זה סיכול ממוקד"
ניצב נחקר במשך 7 שעות במח"ש בחשד להטרדה מינית של שוטרת

ניצב במשטרה שנחקר במח"ש בחשד לעבירות מין, 26 בנובמבר 2015.. שלומי גבאי
"מלחמת הגנרלים". הניצב החשוד/שלומי גבאי

בחמישי האחרון נחקר הקצין במשך שבע שעות וחצי במשרד המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) במשרד המשפטים בירושלים. החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגישה שוטרת אשר טענה שהוטרדה מינית על ידי הקצין המוכר לפני כחמש שנים. על פי החשד, הקצין ניגש לשוטרת במהלך אירוע חברתי ולחש לאוזנה הערות בעלות אופי מיני, וייתכן שאף ניסה לנשקה.

בתום החקירה הוחלט כי הקצין ייצא לחופשה של שבוע וכי הוא לא יצור קשר עם המתלוננת. נמסר כי הוא שיתף פעולה עם החוקרים. ממח"ש הובהר כי לא יימסרו פרטים נוספים על הפרשה לעת עתה, לטובת החקירה.

במהלך חקירתו הכחיש הניצב את המיוחס לו. "מדובר בסיכול ממוקד שכוון על ידי קצינים אחרים במשטרה, מעולם לא הטרדתי אף שוטרת", אמר לחוקריו. לטענתו, מדובר בניסיון להתנכל לו במסגרת "מלחמת גנרלים" בין גורמים שונים באגף החקירות והמודיעין. "המלחמה הזו תסתיים בפיצוץ", אמר גורם בכיר במשטרה. "המאבקים שמגיעים עד למשרדי מח"ש יגרמו לפירוק מוחלט של החקירות במשטרה, וזה עצוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully