וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצב החשוד בעבירות מין: "לא הטרדתי, זה סיכול ממוקד"

26.11.2015 / 18:30

בחקירתו במח"ש טען הניצב, המפקד על יחידת עילית, כי מי שהדליף את "המידע הפיקטיבי" הוא קצין בדרגת תת-ניצב, אשר מתנכל לו. גורם במשטרה: "זה חלק ממלחמת גנרלים שתביא לפיצוץ"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

"מדובר בסיכול ממוקד שכוון על ידי קצינים אחרים במשטרה, מעולם לא הטרדתי אף שוטרת", כך אמר בחקירתו במח"ש הניצב שנחשד בהטרדה מינית של שוטרת לפני חמש שנים. לדברי הניצב, המפקד על יחידת עילית של המשטרה, מי הביא לידיעת החוקרים את אותו אירוע חברתי שבו לכאורה ביצע את ההטרדה, הוא קצין בדרגת תת-ניצב מאגף המודיעין והחקירות אשר "סימן" אותו.

הניצב הכחיש את החשדות וטען כי מדובר בניסיון להתנכל לו במסגרת "מלחמת גנרלים" בין גורמים שונים באגף החקירות והמודיעין. "המלחמה הזו תסתיים בפיצוץ", אמר גורם בכיר במשטרה. "המאבקים שמגיעים עד למשרדי מח"ש יגרמו לפירוק מוחלט של החקירות במשטרה, וזה עצוב מאוד".

עוד בנושא
תדהמה ביחידה שעליה מפקד הניצב החשוד: "הוא לא פלרטטן - 'צנון'"
ניצב נחקר במשך 7 שעות במח"ש בחשד להטרדה מינית של שוטרת

שמו של החשוד, שהבהיר בפני חוקרי שלא הייתה הטרדה מינית או פיזית כלשהי, יישאר חסוי בהוראת בית המשפט על יום ראשון - זאת בעקבות בקשה בעניין שהגיש עורך דינו ירון לונדון.

ניצב במשטרה שנחקר במח"ש בחשד לעבירות מין, 26 בנובמבר 2015.. שלומי גבאי
הניצב החשוד ביציאה מביתו, היום/שלומי גבאי

"מדובר בקצין שלעולם לא היינו חושבים שהיה עושה דברים כאלה. הוא מה שאנו מגדירים אותו 'צנון'. בחיים לא פלירטט ולא מפלרטט עם אף אחת", כך אמרו גורמים ביחידה שעליה מפקד הניצב. במטה יחידות העילית שוררת היום תדהמה לנוכח חשיפת הפרשה שכן מדובר ביחידה שעברה כמה טלטלות השנה.

אתמול יצא הניצב החשוד בהטרדה מינית לחופשה של שבוע בעקבות החקירה נגדו. מדובר בניצב השביעי שנגדו עומדים חשדות לפלילים. כעת, שורה של תפקידים בכירים בפיקוד של המשטרה נותרו לא מאוישים, והמפכ"ל החדש רוני אלשיך שייכנס לתפקידו ב-3 בדצמבר, יידרש למנות קצינים לתפקידים.

סימני שאלה רבים עולים בעקבות הפרשה החדשה באשר לעתיד היחידה שבראשה עמד. אם המפכ"ל החדש יחליט כי הניצב לא ימשיך את דרכו במשטרה, יצטרך אלשיך למצוא לו מחליף. מחוז חוף נותר מיותם ממפקד לאחר הסתבכותו של חגי דותן ופיטוריו מהמשטרה. דותן נחשד בהטרדות מיניות ובמעשים מגונים נגד שש שוטרות. גם תפקיד מפקד מחוז תל אביב אינו מאויש בעקבות מינויו של ניצב בנצי סאו לממלא מקומו של המפכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully