וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההקלטה הוכיחה: החייל שאנס נערה לכאורה - אינו החשוד המרכזי

שלומי גבאי

28.11.2015 / 11:11

החייל נעצר בשבוע האחרון בחשד ששיכר נערה בת 17 שעמה עבד באולם אירועים בעמק חפר, ואנס אותה בשירותים לאחר חתונה. אלא שהקלטת האירוע, שאותה ביצע כדי להתרברב בפני חבריו, סתרה פרטים רבים בגרסת המשטרה

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
בהקלטה ניתן לשמוע את הנערה שבה לעבודתה לאחר האקט/ShutterStock

חייל בן 21 מאזור אור עקיבא החשוד המרכזי באונס נערה בת 17 שעבדה עמו בגן אירועים בעמק חפר, שוחרר אתמול (שישי) למעצר בית לאחר שעורך דינו השמיע למשטרה הקלטה של האירוע שאותה ביצע החייל באמצעות הטלפון הנייד. ההקלטה סתרה לכאורה את גרסת המשטרה לפיה החייל ביצע את האונס והוכיחה כי התקיימו ביניהם יחסי מין בהסכמה שעות לפני השעה 3:00, אז החל זכרונה של החיילת להתערפל. בנוסף, ניתן לשמוע בה את הנערה במהלך האקט ושבה לאחריו לעבודה. כעת על המשטרה לאתר חשודים אחרים במעשה.

האירוע התרחש לפני כחודש. בשעה 7:00 בבוקר, לאחר חתונה שבה מלצרו השניים בצוותא, נמצאה הנערה - תושבת אזור חדרה - עירומה בתא שירותים של האולם. על פי גרסתה, היא אינה יודעת כיצד הגיעה לאותו מצב, וזכרונה מעורפל מהשעה 3:00 לפנות בוקר, כאשר במהלך אותן ארבע שעות לדבריה בוצע האונס.

החייל, נטול עבר פלילי, נעצר בשבוע האחרון לאחר שמפענוח סרטוני מצלמות האבטחה עלה כי היה קשר מיני בין השניים, וכן נמצאו שאריות דנ"א שלו בגופה. בחקירתו הודה כי במהלך החתונה היה מגע מיני בהסכמה בינו לבין הנערה בחדר צדדי באולם, ולאחר מכן הם חזרו לעבוד עד סיום האירוע. הוא הכחיש את החשד שלפיו שיכר את הנערה ואז אנס אותה.

עוד בוואלה! NEWS:
עקב הקיפאון המדיני: אבו מאזן שוקל ביטול ההכרה בישראל
לאחר התבטאות ארדואן: רוסיה תאסור כניסת טורקים ללא ויזה
כאן כדי להישאר: תיעוד סיפור הקהילה היהודית העתיקה בג'רבה

בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בפתח תקווה, שבו הורה השופט להאריך את מעצר החשוד עד יום שלישי, דרש סנגורו, עו"ד שי לוי, כי החוקר, פקד רימון ווהבי, ישמע את הקלטת האקט המיני שהיה בין השניים בעת האירוע, שבוצעה על ידי הצעיר ככל הנראה כדי להתרברב בפני חבריו. בהקלטה ניתן לשמוע בבירור את הזמרים ששרו בחתונה, דבר המוכיח כי יחסי המין בין השניים התקיימו בעת האירוע, ולא בין 3:00 ל-7:00. עוד עולה כי האקט בוצע באזור המטבח ולא בשירותים, שם היא נמצאה עירומה. בעקבות שמיעת ההקלטה החליטו במשטרה לשחרר את הצעיר למעצר בית של חמישה ימים.

"האקט המיני בין החשוד לאותה נערה הוקלט והועבר למשטרה", אמר אתמול עו"ד לוי. "מה שנותר הוא להאזין להקלטת האקט המיני בין השניים, להשוות למצלמות האבטחה שבגן האירועים וכך להבין באופן חד-משמעי שבין השניים היה אקט מיני בהסכמה ולאחריו חזרו השניים למלצר את האורחים. זה ההסבר גם להימצאותם של שרידי דנ"א.
אני מברך את היחידה החוקרת על קבלת עמדתנו".

טרם נעצרו חשודים אחרים במעשה, שבו לכאורה נאנסה הנערה. בחתונה נישא בן משפחת פשע מוכרת מנתניה, ונכחו בה עבריינים בכירים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully