וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שוטרים העידו במח"ש: ראינו את הניצב מנסה לנשק את הקצינה

26.11.2015 / 20:25

המחלקה לחקירות שוטרים איתרה שני שוטרים שהיו באירוע שבו נכחו הניצב והקצינה, והעידו בנפרד כי ראו אותו מנסה לנשק אותה בניגוד לרצונה. עדותם של השניים, שאינם מקושרים לשוטרת, מחזקת את גרסתה. עורך דינו: "זו קונספירציה נגדו"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

המחלקה לחקירות שוטרים גבתה בימים האחרונים את עדותם של שני שוטרים לפחות, שהיו עדים לניסיון של הניצב הנחקר לנשק את הקצינה שהתלוננה עליו - כך נודע לוואלה! NEWS. המחלקה לחקירות שוטרים הגיעה לשני העדים לאחר שקיבלה מידע מודיעיני לפיו שניהם היו באירוע החברתי שבו כביכול ביצע את העבירה. לדברי השניים, שהעידו היום (חמישי) בנפרד ואינם מקושרים לשוטרת, הם הבחינו בניצב רודף אחרי הקצינה, תופס אותה, מסובב אותה לכיוונו ומנסה לנשק אותה. בשלב זה הדפה הקצינה את הניצב ממנה ופנתה למקום אחר. שתי העדויות מחזקות את גרסתה של השוטרת.

מפרטים חדשים עולה כי התלונה, שהוגשה על ידי קצינה המשרתת כיום במטה הארצי, נוגעת לאירועים שהתרחשו לפני כחמש שנים. הקצינה התלוננה כי בכמה הזדמנויות שונות העיר לה הקצין הערות בעלות גוון מיני מובהק וכן ניסה לנשק אותה. בחקירתו אתמול, הכחיש הקצין הבכיר את החשדות. "לא היו דברים מעולם, מדובר בסיכול ממוקד ובעלילת דם נגד קצין שאין לו שום קשר לחשדות", אמר היום עו"ד ירון לונדון, סנגורו.

לקריאה נוספת:
הניצב החשוד בעבירות מין: "לא הטרדתי, זה סיכול ממוקד"
ניצב נחקר במשך 7 שעות במח"ש בחשד להטרדה מינית של שוטרת

ניצב במשטרה שנחקר במח"ש בחשד לעבירות מין, 26 בנובמבר 2015.. שלומי גבאי
"כל מי שמכיר אותו יודע שלא עשה כלום". הניצב החשוד/שלומי גבאי

לדברי מקורבים לקצין הבכיר, מדובר בתלונה שהוגשה כחלק ממאבקי כוחות בין קצינים בתוך אגף החקירות והמודיעין של המשטרה, כאשר התלונה היא חלק מניסיון להדיח את הבכיר משירות. "האישה לא קמה פתאום אחרי חמש שנים", אמר עו"ד לונדון ממשרד כהן-סטרשנוב-לונדון. "יש פה סיפור בתוך סיפור, שאני מקווה שבחקירה רצינית יגיעו אליו. מדובר בתלונה שהתבשלה בסוג של קונספירציה נגדו והיא בוודאי שלא הוגשה בתום לב. האירועים לא היו ולא נבראו. כל מי שמכיר את הקצין יודע שהוא לא עשה ולא יעשה מעשים כאלה".

למרות הזמן הרב שחלף מאז האירועים, עדיין לא חלה התיישנות על העבירות לכאורה. הבוקר התייחס הקצין עצמו לדברים ואמר כי הוא מקווה שמח"ש תבצע חקירה מהירה וכי הוא סומך על גורמי החקירה. כמו כן, צו איסור הפרסום על שמו של הקצין הוארך עד ליום ראשון בצהריים, לבקשתו. מדובר בקצין העומד בראשות יחידה מובחרת במשטרה המופקדת על חקירות רגישות ביותר, ובהן גם חקירות מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully