וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי החייל שנרצח: "היה אדם שמח, לא מתאים שתהיה עליו כתבה עצובה"

24.11.2015 / 9:30

חבריו של רב"ט זיו מזרחי התכנסו אתמול בבית משפחתו וסיפרו על החבר הטוב, שנרצח בפיגוע בתחנת הדלק ליד בית חורון. "זיו היה מאוד שנון ועם חיוך כובש". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

בבית משפחת מזרחי, שביישוב גבעון הסמוך לירושלים התכנסו אתמול בערב חבריו של רב"ט זיו מזרחי, שנדקר אתמול בידי מחבל בכביש 443, קילומטרים ספורים מביתו. מזרחי, שהתגייס לחיל האיסוף הקרבי בספטמבר האחרון היה אחיינו של אלון מזרחי שנרצח גם הוא בפעילות טרור, בפיגוע ההתאבדות בקפה הלל בירושלים בשנת 2003. הרחוב שבו התגורר קרוי על שם הדוד המנוח, "כל יום זיכרון וכל פיגוע היו מזכירים לו מחדש את הדוד", סיפרו חבריו. לדבריהם, "זיו היה בחור מאוד רגיש, והוא דיבר עליו בימי זיכרון. ביישוב יש מועדונית נוער שאביו שיפץ לזכרו של הדוד אלון, והפיגוע הזה היה חלק ממנו".

דור מבורך, אחד מחבריו, סיפר על אהבתו הגדולה של ניר לכלי רכב: "נהגנו לצחוק עליו שהוא יתחתן עם מכונית, לכן הוא רצה להיות נהג משאית". מבורך הוסיף שזיו "אהב את השירות הצבאי", במהלכו עבר גם קורס נהגים. חבר נוסף, יאיר זיו, נזכר שזיו נהג לומר להם "שהוא ברמת סיכון מאוד גבוהה, שהוא קרוב לכל האירועים".

עוד בוואלה! NEWS:
במערכת הביטחון שוקלים: גירוש משפחות מחבלים לרצועת עזה
בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף עמדה של חמאס בעזה
בעקבות סדרת הפיגועים, דו הקיום בגוש עציון נראה רחוק מתמיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כל דבר נעשה אצלו בחיוך. הוא היה בן אדם טוב, אמיתי, טהור", סיפר חבר נוסף, יאיר עמר. "הוא היה אדם שמח, לא מתאים שתהיה עליו כתבה עצובה", אמרו החברים העצובים, שגדלו עם מזרחי ביישוב ובגבעת זאב הסמוכה. "זיו היה מאוד שנון ועם חיוך כובש. לשבת איתו דקה זה היה כמו שעה מרוב צחוקים. הוא היה אדם מתוק שנהג להיות במרכז העניינים".

זיו נדקר אתמול בצהריים בתחנת הדלק דור אלון, ליד בית חורון, באירוע שבו נפצעו גם חיילת וצעירה נוספת באורח קל. המחבל נורה בידי כוחות הביטחון וחוסל. החיילת נפגעה בידי המחבל, ואילו הפצועה הנוספת היא עוברת אורח שנפגעה מירי כוחות הביטחון לעברו, כשקליע פגע בכלי הרכב שבו שהתה. הלווייתו תתקיים היום בשעה 13:00 בהר הרצל בירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רב"ט זיו מזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיו במהלך שירותו הצבאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully