וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזוכה הגאה בתואר "האדם השקרן ביותר בעולם"

1.12.2015 / 9:52

אמיתי לגמרי: תחרות עולמית הנערכת מדי שנה באנגליה, מחפשת אחר השקרן המוצלח ביותר בעולם - והשנה הוא מייק ניילור שזכה בתואר המפוקפק לאחר שסיפר על קשר הדם שלו למשפחת המלוכה הבריטית. מעניין מי היה זוכה בתחרות כזאת בישראל?

יוטיוב

בתחרות השקרים העולמית - שהתקיימה בשבת האחרונה במקומה הקבוע בגשר סנטון שבמערב קאמבריה, אנגליה - ניצח זו הפעם הרביעית ברציפות מייק ניילור בן ה-59 מאגרמונט, לאחר שסיפר על קשר הדם שלו למשפחת המלוכה הבריטית ועל מפגש דמיוני עם הנסיך צ'ארלס שהסתיים בנפיחה.

תחרות השקרים מקבלת בברכה כל שקרן מנוסה שרוצה לבחון את כישורי האילתור שלו - מלבד פוליטיקאים ועורכי דין. הם אינם מורשים להשתתף, כי לפי כללי התחרות הם "טובים מדי בלשקר".


כל אחד מהמשתתפים בתחרות עולה בתורו לבמה ומספר את הסיפורים הכי מופרכים שמוחו מסוגל להמציא, בלי תסריט כתוב מראש או שימוש באביזרים נלווים. המטרה היא כמובן גם לשעשע את הקהל וצוות השופטים - וגם ללכת עם הדמיון הכי רחוק שרק אפשר.

מייק השקרן. צילום מסך
הנה פינוקיו: מייק ניילור בן ה-59 הוא האיש השקרן ביותר בעולם/צילום מסך

"זו הייתה הפתעה גדולה עבורי לנצח השנה, כי התחרות הייתה חזקה מתמיד", סיפר מייק ל-The Mirror לאחר שזכה לתשואות מהקהל על סיפור המסע הקורע שלו לארמון בקינגהאם, "האמת שגימגמתי קצת וחשבתי שזה יבוא לרעתי, אבל לא נתתי לזה לעצור אותי. הסיפורים פשוט צצו בראש שלי".

סיפורו של מייק נמשך 15 דקות במהלכם סיפר שהובהל לבית החולים הקרוב לביתו לאחר שנחתך בגילוח ו"איבד דם מהר יותר מיוסיין בולט על ספיד". שם סיפרו לו הרופאים שיש לו קשר דם עם משפחת המלוכה. לאחר שיחה קשה עם אביו המאמץ - שחשף בפניו שמסרו אותו בתמורה לסיר בישול בחג המולד - הוא נסע לארמון בקינגהאם לסעוד עם משפחתו החדשה. לסיום הוא סיפר על נפיחה ששיחרר ליד הנסיך צ'ארלס, שסתם את האף שלו בעזרת אוזניו הגדולות. אנחנו ספיצ'לס.

עוד באותו נושא

"לחגוג את היופי עם כיעור": ניצח בתחרות האיש המכוער בזימבבואה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיחחר נפיחה ליד הנסיך צ'ארלס וזכה בתואר השקרן הגדול בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מארגנת התחרות, שרה גרייב, הכתירה את האירוע – שכל הכרטיסים אליו אזלו – להצלחה כבירה. "זה היה ערב גדוש בסיפורים מדהימים, מוזרים ומרהיבים גם יחד, שמשכו לכאן אנשים מכל רחבי הארץ".

למקום השני בתחרות הגיע קית' פורטר, שסיפר לקהל על מסע דיג באגם שהסתיים במפגש עם יצור ענק ושתי בנות ים שגררו אותו לים האירי. למקום השלישי הגיע המתחרה החדש, ג'ו בנסון, שהצליח לבלבל אנשים עם הסיפור שלו על בניית חומת אדריאנוס והריסת צוללת נאצית בזריקת אבנים.


תחרות "השקרן הגדול בעולם" מתקיימת לזכרו של וויל ריטסון (1808-1890), בעל פאב מקומי שהיה ידוע בסיפורי המעשיות שלו. בשנת 2006, הקומיקאית ומנחת ריאליטי הבישול הבריטי "Great British Bake Off", סו פרקינס, הייתה האישה הראשונה אי פעם שזכתה בתחרות עם סיפור הקונספירציה שלה על הרס שכבת האוזון. באחת התחרויות השתתף בישופ מקרלייל שכמעט זכה בתחרות עם הנאום הקצר ביותר אי פעם. הוא פשוט אמר: "מעולם לא שיקרתי".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully