וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לחגוג את היופי עם כיעור": ניצח בתחרות האיש המכוער בזימבבואה

מובטל בן 42 שחלק משיניו חסרות קטף את התואר. עם זאת, האירוע לא היה נטול דרמות: הזוכה בשלוש התחרויות האחרונות התלונן כי דעות השופטים מוטות, וטען כי יש לקיים תחרות חדשה. המנצח: "מודה לאלוהים"

תחרות האיש המכוער בזימבבואה, 21 בנובמבר 2015. AP
תחרות האיש המכוער בזימבבואה, 21 בנובמבר 2015/AP

גבר מובטל בן 42 בשם מייסון סרה זכה בתואר "האיש המכוער ביותר בזימבבואה", בתחרות שהתקיימה אתמול (שבת) בבירה הררה. ואולם, הרצון לשמור על אווירה רגועה לא עלה יפה, כשהאדם שהגיע במקום השני, וויליאם מסווינו, התלונן כי דעות השופטים מוטות.

לסרה הזוכה חסרות כמה שיניים בפיו והוא הגיע לאירוע לבוש בסרבל קרוע - מה שקרוב לוודאי סייע לו לנצח. הוא עקף חמישה מתחרים נוספים וגרף פרס בשווי 500 דולר – סכום מכובד במדינה שבה יש שיעורי אבטלה גבוהים. "ברצוני להודות לאלוהים על זכייתי בתואר זה, לאחר שבתחרות הקודמת הגעתי רק למקום הרביעי. אני רוצה להודות גם לשופטים שבחרו בי כמנצח", אמר בהתרגשות.

תחרות האיש המכוער בזימבבואה, 21 בנובמבר 2015. AP
סרה/AP

מסווינו שהגיע למקום השני קטף את התואר הנחשק בשלוש התחרויות האחרונות, אך הפעם נאלץ להסתפק בפרס בשווי 100 דולרים בלבד. בכך, האשים את השופטים שלטענתו היו לא הוגנים והמליץ למארגנים "לחפש שופטים חדשים ולהתחיל את התחרות מחדש".

דייוויד מצ'ווה, אחד המארגנים, סיפר כי ייסד את התחרות בשנת 2012, כדי "לחגוג את היופי בעזרת כיעור". הוא הוסיף כי התחרות אתמול הייתה מוצלחת מאוד. "עדיין יש לי תכניות לקיים תחרות עולמית דומה", העיד.

  • עוד באותו נושא:
  • זימבבואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully