וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה עובדי מס הכנסה בירושלים חשודים באונס צעירה לפני 8 שנים

יהושע בריינר ויוסי אלי

19.11.2015 / 12:50

הפרשה נחשפה במהלך טיפול פסיכולוגי שעברה הצעירה, שככל הנראה סובלת מפיגור שכלי קל. בחקירה טען אחד החשודים כי המעשים בוצעו בהסכמה. אחד מהם שוחרר לאחר שני ימי מעצר והשניים הנוספים שוחררו בתנאים מגבילים

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
על פי החשד, השלושה ניצלו את מצבה הנפשי של הצעירה/ShutterStock

שלושה עובדי מס הכנסה בירושלים נעצרו בשבוע האחרון בחשד שביצעו עבירות מין ואונס קבוצתי בצעירה לפני שמונה שנים בעת שהייתה בת 20. ככל הנראה הכירה הצעירה את החשודים בעת שעבדה בבניין מס הכנסה בבירה כחלק מעבודות שירות שהוטלו עליה. הפרשה נחשפה לאחר שהמתלוננת, שככל הנראה סובלת מפיגור שכלי קל, עברה טיפול פסיכולוגי ובמהלכו חשפה את טענותיה, דבר אשר הוביל אותה להגשת תלונה.

השלושה ממלאים תפקידי מנהלה ותחזוקה ועל פי החשד ביצעו בצעירה עבירות מין בביתו של אחד מהם בכמה הזדמנויות שונות. בין היתר נחקרו השלושה בחשד לעבירות אונס ועבירה של אונס קבוצתי. על פי החשד, השלושה ניצלו את מצבה הנפשי של הצעירה על מנת לבצע בה את זממם.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי כ-400 הצבעות: אושר תקציב המדינה ברוב של 61 ח"כים
"מיקומו של פולארד יישמר בסוד מחשש לביטחונו האישי"
הדרוזים בישראל מנצלים את ריבוי הגופות בסוריה - כדי לקנות איברים

בחקירתו טען אחד מהחשודים כי מדובר היה ביחסי מין שבוצעו בהסכמת המתלוננת והוא הכחיש בפני חוקרי תחנת לב הבירה את הטענות נגדו. בית משפט השלום בירושלים שחרר את אחד מהחשודים לאחר שני ימי מעצר. חשוד נוסף שוחרר לארבעה ימי מעצר בית והחשוד השלישי שוחרר בתנאים מגבילים.

עו"ד אריאל עטרי המייצג את אחד החשודים טען כי "מדובר במעצר שווא. המתלוננת היא שיזמה את הקשרים המיניים עם בני זוג רבים ולאחר שמונה שנים 'נזכרה' שבעצם לא הסכימה ליחסי המין בכל האירועים המדוברים עם בני הזוג המזדמנים. טענו בבית המשפט שמדובר בתלונה כוזבת והשופט קיבל את טענותינו ושיחרר את הצעיר באופן מידי לביתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully