וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הורים מחיפה התעללו בבנם התינוק, שאושפז עם שבר בגולגולת

18.11.2015 / 13:10

בני הזוג הביאו את בנם בן השמונה חודשים לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מדימום בראשו. בבדיקה נמצאו חבלות ישנות יותר והתעורר חשד שהוא עבר התעללות. הצוות דיווח לפקידת הסעד ולמשטרה. ההורים, בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו והכחישו את המיוחס להם

תינוק בוכה. ShutterStock
ההורים חשודים בהתעללות בתינוק/ShutterStock

זוג הורים, בשנות ה-30 לחייהם מחיפה, נעצרו בחשד שהתעללו בבנם – תינוק בן שמונה חודשים. בית משפט השלום בעיר נעתר היום (רביעי) לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם ביומיים. לאורך כל החקירה הכחישו החשודים את המיוחס להם. אנשים נוספים שבאו במגע עם התינוק צפויים להיחקר בימים הקרובים.

התינוק פונה אתמול על ידי הוריו לבית החולים רמב"ם בעיר, שם אושפז כשהוא סובל מדימום ומשבר בגולגולת. במהלך הטיפול גילה הצוות הרפואי חבלות נוספות וישנות על גופו של התינוק, אז עלה החשד כי הרקע לשברים הוא מהתעללות מצד הוריו. בעקבות כך, דיווח צוות בית החולים על החששות לפקידת הסעד העירונית וכן לגורמים במשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
3 הרוגים בפשיטה בפריז, מחבל אחד עדיין מתבצר
בעל הדירה שבה שהו המחבלים: "ביקשו שאסתיר אותם, עשיתי טובה"
החשוד במעורבות ברצח ברמלה נעצר לפני שנה בעקבות רצח אחר

בית חולים רות רפפורט לילדים, חיפה. ערן גילווארג
התינוק הגיע לבית החולים כשהוא סובל מדימום ומשבר בגולגולת. בית החולים רמב"ם/ערן גילווארג

בהודעת בית החולים נמסר כי מצבו של התינוק יציב. עוד נמסר מבית החולים כי התינוק "מאושפז באחת ממחלקות הילדים, מטופל באהבה ובחום על ידי הצוות הסיעודי והסוציאלי, ונעשתה גם חבירה עם מתנדבי 'חיבוק ראשון' כדי שהתינוק לא יהיה לבד".

סגן-ניצב יניב רונן מאגף החקירות והמודיעין במשטרת חיפה אמר לוואלה! NEWS כי "החשד הראשוני כרגע הוא התעללות, זאת על סמך המידע שהועבר אלינו מבית החולים". עוד הוסיף רונן כי "יש עוד עבודה רבה שצריך לעשות ואנחנו מקווים שבימה הקרובה יהיו בידנו עובדות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully