וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: כך ניצלה נערה מפדופילים לעיניי המצלמות

19.11.2015 / 9:14

"אני מקווה שהיא תוכל לעבור מחיי עבדות לחיים חופשיים ומלאי חלומות": נערה בת 15 שהועסקה בבית בושת בתאילנד חולצה מהמקום במבצע דרמטי

Sunday Night

בתעשיית המין העולמית מועסקים מיליוני ילדים ובני נוער שנסחרים כעבדים ונמכרים לכל המרבה במחיר. עמותה ללא מטרות רווח בשם "Destiny Rescue" שמה לה למטרה לעזור לכמה שיותר ילדים ונערים שנפלו קורבן לתעשייה הנוראית. אחת הניצולות האחרונות שלהם היא נאנג, נערה בת 15 שהועסקה בבית בושת בבנגקוק, תאילנד.

נאנג "נרכשה" מבעלת בית הבושת תמורת 120 דולרים לאחר שהובהר כי היא הולכת לקיים יחסי מין עם גבר מבוגר שמשתייך לארגון והזדהה בשם ג'סטין בלבד. העסקה כולה תועדה במצלמה נסתרת וכאשר נאנג נלקחה לחדר, הובהר לה שהיא לא צריכה לקיים יחסי מין עם אף אחד ומעכשיו היא ניצבת בפני חיים חדשים.

ארגון שמציל נערות מפדופילים. דיילי מייל, צילום מסך
נאנג וג'סטין דקות לאחר ששילם על שירותיה/צילום מסך, דיילי מייל

הצוות הגיע לבית הבושת חמישה ערבים ברציפות לפני שפעלו. "ראיתי איך גברים קנו את נאנג, לקחו אותה לחדר והתעללו בה מספר פעמים בערב", סיפר ג'סטין. התיעוד הועבר למשטרה שפשטה על המקום ועצרה את הבעלים, שמואשמת בסחר בבני אדם, עבירה עליה מקבלים מאסר כבד. תעשיית המין בתאילנד לבדה מגלגלת בכל שנה יותר מ-6 מיליון דולר והורסת את חייהם של אנשים רבים.

מקים העמותה הוא טוני קירווין, שהציל כבר יותר מ-1,300 קטינים וקטינות ב-15 השנים בהם העמותה פועלת. "אני מקווה שנאנג תוכל לעבור מחיי עבדות וסבל לחיים מלאי תקווה וחלומות". כל הנערים והנערות שניצלים מקבלים דיור ותמיכה, אבל יכולים לבחור בין חיים חדשים או חזרה למעסיקים שלהם.

עקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

עוד באותו נושא

אלה החיים שלנו”: הנערות היפניות שנסחרות בתעשיית המין

לכתבה המלאה

צפו בתיעוד המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully