וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלה החיים שלנו": הנערות היפניות שנסחרות בתעשיית המין

26.7.2015 / 9:38

טרנד נערות בית הספר תפס תאוצה ביפן בשנים האחרונות, אולם מדובר ביותר מסתם תלבושת: גברים מבוגרים כופים על קטינות לקיים עמם יחסי מין, ומדרדרים אותן לזנות

Vice

התרבות היפנית קיבלה תפנית בלתי צפוייה בשנים האחרונות, לאחר שבני הדור הצעיר פיתחו לעצמם עולם מקביל של תלבושות ותחפושות שעוזרות להם להתמודד עם החוקים הנוקשים של המדינה המסורתית. אחת התלבושות המזוהות ביותר עם יפן היא תלבושת נערת בית הספר: חצאית קצרה, עניבה, ג'קט מחוייט וגרביים לבנים שנמתחים עד הברכיים.

אולם הסיפור האמיתי שמסתתר מאחורי התלשובות הוא אפל מאוד - סרט דוקומנטרי חדש שנוצר על ידי חדשות Vice חושף את חייהן של קטינות החיות במחוז אקיהברה בטוקיו, ונאלצות לעבוד בזנות. בסרט, שנקרא "נערות בית ספר יפניות למכירה", נחשפות באומץ מספר נערות שנפלו קורבן לגברים אלימים, שסחרו בהן ואנסו אותן. מלבד מין, הנערות מספקות שלל שירותים מוזרים יותר ופחות - החל בשיחות, ועד חיזוי עתידות.

המפגשים נקראים ג'ושי קושיי, או "הליכה עם נערת בית ספר". צעירה שבחרה להישאר בעילום שם מספרת בסרט איך הגיעה לעבוד במפגשים מסוג זה - "אמא שלי לקתה בנפשה, והמשפחה שלנו התפרקה. הייתי בת 16 והרגשתי שאין לי מקום בעולם, אז עבדתי כדי לשכוח מחיי היום-יום שלי". האישה החלה לחלק עלונים שיפרסמו את הפגישות, אולם עד מהרה הדברים התדרדרו ונכפה עליה לקיים יחסי מין עם גברים מבוגרים שהיו אובססיביים למראה של נערות בית הספר.

ג'ק אדלשטיין, עיתונאי אמריקני שהתגורר שנים רבות ביפן, סיפר כי הסחר בנערות ידוע לרשויות, אך הן לא עושות כלום כדי להפסיק את התופעה המחרידה. "אחת הסיבות להצלחה הגדולה לה זוכה טרנד הנערות-לוליטות ביפן היא שהמדינה מציעה לנשים מבוגרות אפשרויות התפתחות דלות מאוד".

צפו בסרט המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully