וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני ההצבעה על התקציב: ח"כ אורן חזן אושפז בבית חולים

16.11.2015 / 17:33

חבר הכנסת מהליכוד הגיע לבילינסון בשל אסתמה ודלקת בסינוסים. זו הפעם השנייה השנה שבה הוא מוצא את עצמו בבית חולים, לאחר שביולי התלונן על קשיי נשימה. תקציב המדינה יעלה להצבעה ביום רביעי הקרוב, כך שהיעדרותו עלולה ליצור בעיה לקואליציה

ח"כ אורן חזן בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. רייצ'ל ברוידא, מערכת וואלה! NEWS
"זה מה שקורה כשעובדים מסביב לשעון". חזן בבית החולים, היום/מערכת וואלה! NEWS, רייצ'ל ברוידא

שלושה ימים לפני ההצבעה על תקציב המדינה אושפז אמש (ראשון) חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. חזן מסר לוואלה! NEWS כי הוא סובל מהתקף אסתמה קשה ומדלקת בסינוסים. "זה מה שקורה כשעובדים מסביב לשעון ושוכחים את הבריאות", אמר והוסיף כי הוא מקווה להשתחרר בעוד יום או יומיים, מה שעלול להציב את הקואליציה בבעיה חריפה עם אישור תקציב המדינה, שיעלה להצבעה ביום רביעי.

זו אינה הפעם הראשונה בחודשים האחרונים שחבר הכנסת הצעיר מוצא עצמו בבית החולים. בחודש יולי האחרון הגיע חזן לבילינסון, בזמן שהמליאה הייתה בעיצומן של הצבעות על שורת חוקים. גם אז התלונן על קושי נשימה, ובתום קבלת סטרואידים הוא שוחרר לביתו.

לדבריו, אף שבבית החולים רצו להשאיר אותו להשגחה, הוא ביקש שלא להתאשפז. "זה יכול לקרות ברגע", סיפר בזמנו. "אני מקווה שלא אחזור לימי ילדותי, ששני שלישים מהם ביליתי בבתי חולים בגלל קשיי נשימה". עם זאת, גורמים בקואליציה הרימו אז גבה לנוכח אשפוזו של חזן, ותהו אם מדובר בחולשה אמיתית או שמא ב"העברת מסר".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
פרסום ראשון: "פוטין דרש מאסד לוותר על סמכויותיו כנשיא"
דאעש בסרטון חדש: "אנחנו באים לאירופה עם חגורות נפץ"
הטרנסג'נדרית שהקדישה את עצמה לקהילה שמה קץ לחייה

  • עוד באותו נושא:
  • אורן חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully