וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר לנתניהו? חזן התלונן על קשיי נשימה - ונעדר מהצבעות

21.7.2015 / 0:15

חבר הכנסת שהושעה מניהול ישיבות הכנסת, נטש את המליאה והגיע לבית החולים בילינסון. "זו לא העברת מסר, זה המצב. תראה את התמונה", אמר לוואלה!NEWS. "כל ילדותי סבלתי מקשיי נשימה"

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

(העימות בין חזן לבין יצחק כהן: "שאספר איפה פגשתי אותך?")

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) נעדר אמש (שני) מההצבעות במליאת הכנסת לאחר שנטש את המשכן והגיע לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם התלונן על קוצר נשימה. בתום קבלת טיפול סטרואידים הוא שוחרר לביתו. "זה יכול לקרות ברגע", סיפר בשיחה עם וואלה!NEWS, "אני מקווה שלא אחזור לימי ילדותי ששני שלישים מהם ביליתי בבתי חולים בגלל קשיי נשימה". חזן סיפר כי בבית החולים ביקשו לאשפז אותו, אך הוא ביקש להשתחרר. "כל עוד אני יכול להתמודד, אתמודד. התחייבתי בפני הרופא שאחזור לבית החולים אם יחול שינוי במצבי", אמר.

עם זאת, גורמים בקואליציה הרימו גבה לנוכח אשפוזו של חזן, ותהו אם מדובר בחולשה אמיתית או שמא ב"העברת מסר" לראש הממשלה בנימין נתניהו. חזן הושעה מניהול ישיבות הכנסת לפני יותר מחודש, ומאז לא שובץ שוב לתפקידו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזן בבית החולים בילינסון, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשנשאל על כך חזן, הוא השיב: "גם אני לא אוהב את מצבי הבריאותי, אבל כמו שאתה יכול לראות בתמונה - זה המצב, בין אם זה מוצא חן בעיני המתלוננים בקואליציה ובעיניי אחרים, ובין אם לאו. מניפולציות מסוג אלה שאתה מזכיר לא ישנו את מצבי הבריאותי או מצבי בכלל". לדברי חזן, "מאז שנבחר לכנסת כבר ביקרתי בבתי חולים כמה פעמים, אין פה שום העברת מסר".

(עדכון ראשון: 22:39)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully