וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בצרפת איתרה רכב מילוט ששימש את המחבלים בפריז

יהושע בריינר, שליח וואלה! NEWS לפריז

15.11.2015 / 10:45

הסיאט השחורה ששימשה את החשודים שסייעו למחבלים בפריז אותרה במונטריי, פרבר מזרחי של הבירה. במכונית נמצאו רובי קלצ'ניקוב וטביעות אצבעות. המשטרה התריעה אתמול מפני התקרבות למכונית בשל החשש כי היא ממולכדת

צילום: רויטרס, סרטוני חובבים שהועלו לרשת; עריכה: גדי וינסטוק

המשטרה בצרפת איתרה היום (ראשון) במונטריי את מכונית הסיאט השחורה ששימשה את המחבלים שירו לעבר מסעדות וברים בפרבר מזרחי של פריז. כך לפי מקור המעורה בחקירה. ברכב נמצאו רובי קלצ'ניקוב וטביעות אצבעות. אתמול פרסמה המשטרה התרעה לגבי הרכב והזהירה את השוטרים וכן את הציבור שלא להתקרב אליו. המשטרה חוששת כי הסייענים, שהיו ברכב ועזרו למחבלים שפוצצו את עצמם, חמושים בכבדות וייתכן שבמכונית ישנם מטעני נפץ.

המכונית שימשה את המחבלים שירו לעבר המסעדה הקמבודית, שם נהרגו 15 בני אדם ועשרה נפצעו. מוקדם יותר נעצרו שישה קרובי משפחה של המחבל עומר איסמעיל מוסטפאי, אחד מתוך שבעת המחבלים שביצעו את סדרת הפיגועים בליל שישי בפריז, שגבו את חייהם של 129 בני אדם בליל שישי. שלושה משישה העצורים, הם אביו, גיסתו ואחיו בן ה-34 של מוסטפאי שנעצרו אתמול. חיפושים נערכו בבתיהם.

מוסטפאי, שבא ממשפחה אלג'יראית של ארבעה אחים ושתי אחיות, נולד ב-21 בנובמבר 1985 בפרבר העני קורקורון. בעבר הורשע מוסטפאי שמונה פעמים בין השנים 2004 ל-2010 בגין עבירות קטנות אך מעולם לא ריצה תקופת מאסר. התובע הצרפתי פרנסואה מולינס מסר כי מוסטפאי עבר תהליך של הקצנה ב-2010, עם זאת הוא מעולם לא נחקר במעורבות לטרור.

לקריאה נוספת:
אב אלג'יראי, ביקור בסוריה וזיהוי בזכות אצבע בזירה: זה המחבל
הזוועה נחשפת: תיעוד ראשון מאולם המופעים "בטקלאן" אחרי הטבח

מכונית סיאט שחורה ששימשה את המחבלים נמצאה בפריז ובה כלי נשק, נובמבר 2015. אתר BFMTV, צילום מסך
הסיאט השחורה שנמצאה/צילום מסך, אתר BFMTV
זירת הפיגוע בסמוך למסעדה הקמבודית ברובע העשירי של פריז. רויטרס, רויטרס
אחת מזירות הפיגועים ליד המסעדה הקמבודית בפריז/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully