וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר המדינה: פרשת הג'ובים של השרה מירי רגב תיבדק

12.11.2015 / 20:44

מבקר המדינה יוסף שפירא אמר היום כי כמה תלונות בנוגע להתנהלות של שרת התרבות מירי רגב הגיעו לידיו לאחרונה והן צפויות להיבדק. הדברים מגיעים לאור תחקיר חדשות 10 שבו פורסם כי השרה תיכננה למנות מקורבים לשורת תפקידים במשרדה

עריכה: מאיה בן ניסן

מבקר המדינה יוסף שפירא הודיע היום (חמישי) כי יבדוק את סוגיית המינויים הפוליטיים של שרת התרבות מירי רגב, שנחשפה אמש בתחקיר חדשות 10. היום בטקס חנוכת הבניין החדש של מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור בירושלים, במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין ונשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, אמר המבקר כי מספר תלונות בנוגע להתנהלות של מירי רגב שרת התרבות הגיעו לאחרונה והן נבדקות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
פיצוץ במעוז חיזבאללה: לפחות 45 הרוגים בפיגוע בדאחייה בביירות
מתח שיא לפני אישור התקציב: הבית היהודי עשו לנתניהו "הקש בגג"
פינטו לקראת הדיון בערעורו: "חסד הפך לשוחד, שקר הפך לעובדה"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב. ניב אהרונסון
תלונות בנוגע להתנהלות נבדקות. רגב/ניב אהרונסון

לפי התחקיר, ראש המטה של שרת התרבות מירי רגב תכנן למנות לכאורה פעילי ליכוד בכירים, מקורביהם ואנשי מרכז התנועה לתפקידים שנמצאים תחת אחריות של משרד התרבות והספורט. בחלק מהמקרים המינויים אכן ניתנו. בין היתר הוצגה בכתבה "מחברת הג'ובים" ובה מצוינים שמותיהם של הפעילים לצד התפקיד הנכסף.

לצד זאת, נשמעה הקלטה של רגב ובה היא תוקפת את וינשטיין על רקע החלטתו למנוע ממנה את שלילת התקציב לתיאטרון החיפאי אל-מידאן. "חבל שהיועץ המשפטי לממשלה נזכר שבועיים אחרי להוציא דיון שהיה אצלו לפני שבועיים. עשו פה סיבוב עלינו, אה, החארות שמה. 'וינשטיין עוצר התערבות רגב בתרבות'. הוא לא עוצר שום דבר. איזה זבל", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully