וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש במסר מאיים לרוסיה: "דם יישפך כמו אוקיינוס"

לאחר שעלה חשד כי הארגון אחראי להטמנת פצצה במטוס הנוסעים הרוסי שהתרסק בסיני, הפיץ דאעש סרטון בשפה הרוסית שבו הוא מאיים "להרעיד את גרון רוסיה". הקרמלין: נבדוק את אמינות הסרטון ומקורותיו

עריכה: טל רזניק

שירותי הביטחון ברוסיה יבדקו את הסרטון שפרסם ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) שבו איים לבצע תקיפות ברוסיה, כך מסר היום (חמישי) דמיטרי פסקוב, דובר הקרמלין. "אני לא יודע מה אותנטיות של הווידאו, אני לא יודע מה אמינות המקורות שלו, אבל אין ספק כי החומר ייבדק על ידי שירותי הביטחון שלנו", אמר פסקוב לעיתונאים בתדרוך.

מרכז התקשורת "אל-חיאט", מחלקת המדיה בשפה זרה בדאעש, פרסמה סרטון בשפה הרוסית ובו נשמעו קריאות "בקרוב, בקרוב מאוד הדם יישפך כמו אוקיינוס". על רקע תמונות של הוצאות להורג, שרים פעילי דאעש: "גרונות הכופרים ירעדו בגלל הסכינים שלנו. האריות התעוררו והם מרימים את חרבותיהם. יום אחר יום, חיילי אללה לא יודעים פחד מהו".

דאעש קרא לאחרונה לבצע תקיפות נגד רוסיה וארצות הברית כנקמה על מעורבותן במאבק נגד הארגון בסוריה. גורמי מודיעין מערביים מעריכים כי שלוחת הארגון הקיצוני היא שהטמינה פצצה במטוס הנוסעים הרוסי שהתרסק בחצי האי סיני לפני שבועיים.

לקריאה נוספת:
שוקעים בבוץ של אסד? כך הציר הרוסי-סורי-איראני מסתבך מול דאעש
אחרי שנתיים: צבא אסד הסיר מצור שהטיל דאעש על בסיס בחאלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully