וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן החמש ששיחק בנשק וירה באחיו הפעוט: "לא יודע מה קרה"

12.11.2015 / 18:43

גם אחרי הניתוח שעבר, מצבו של בן השנתיים שנפגע אמש בראשו מפליטת כדור מוסיף להיות קשה. ההערכה היא שאחיו הגדול לקח את הנשק שהשאיר אביו השוטר על השולחן, בזמן שהלך להתארגן למשמרת. "הוא לא העלה על דעתו שזה יכול לקרות". מח"ש חוקרת

בית החולים לילדים על שם רות רפפורט ברמב"ם חיפה. שלומי גבאי
הפעוט עבר ניתוח בראשו בבית החולים רמב"ם/שלומי גבאי

מצבו של הפעוט בן השנתיים מביר אל-מכסור, שנפצע אמש מפגיעת קליע בראשו, ממשיך להיות קשה. הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים רמב"ם אחרי שעבר ניתוח מורכב. מחקירה ראשונית עלה שאחיו בן החמש של הפעוט שיחק עם האקדח של אב המשפחה – שוטר במשטרת מחוז תל אביב, ואז נפלט כדור. האב בן ה-32 ייחקר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), אחרי שככל הנראה הניח את התיק ובו האקדח על השולחן בסלון הבית, בזמן שהלך להתלבש לקראת משמרת.

בן החמש, שניצל לכאורה את הרגעים הללו כדי לקחת האקדח, שיחק בו ופלט כדור שפגע באחיו הקטן. בין השאלות שיצטרכו החוקרים לבדוק – האם האקדח היה טעון, והאם זה מה שאפשר את פליטת הכדור ביתר קלות. "זה מקרה קשה מאוד", אמר תושב המקום. לדבריו, המשפחה בהלם, והם לא מצליחים להבין איך זה קרה. "אני משוכנע שהאב לא העלה על דעתו שדבר כזה יכול לקרות. הוא אדם יקר ושוטר מסור שלפני כן גם שירת בצה"ל כאיש קבע. כולנו מתפללים לשלום הילד ורוצים בטובת המשפחה".

הוריו של הפעוט נמצאים מאז אתמול כל בבית החולים, סמוך למחלקת טיפול נמרץ שבה מאושפז בנם. ראש המועצה המקומית ביר אל מכסור, מוחמד גדיר, אמר לוואלה! NEWSשהיישוב הוכה בתדהמה למשמע האירוע. "אנחנו נאחזים בבשורה שהניתוח עבר בהצלחה ומתפללים לאלוהים שיציל את הילד". לדבריו, האח ששיחק באקדח לא מבין מה קרה.

לנוכח המקרה, קראה מנכ"לית ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים אורלי סילבינגר, למשפחות שבהן יש נושא נשק לשמור עליו בקפדנות יתרה ולמנוע כל גישה אליו על ידי ילדים. בשבע השנים האחרונות נהרגו שלושה ילדים ממקרים של פליטת כדור של נשק שהוחזק בבית.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
פיצוץ במעוז חיזבאללה: לפחות 30 הרוגים בפיגוע בדאחייה בביירות
נדחו העתירות: ייהרסו 5 בתי מחבלים, בהם של רוצחי הזוג הנקין
המסתערבים שרופים? מצלמות הפלסטינים לא מרתיעות לוחמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully