וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | תיעוד מפחיד: צעיר טיפס על מגדל אייפל בפריז

11.11.2015 / 14:13

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, הגיבה היום להחלטת האיחוד האירופי לסמן מוצרים מההתנחלויות. לדבריה, "סימון מוצרים הוא חרם, ואנחנו נפעל בכל האמצעים הדרושים על מנת למנוע את יישום ההחלטה השערורייתית הזו".

"רציתי לרצוח יהודים ולנקום את נקמתו של בן דוד שלי, מוחמד עלי, שנרצח בשער שכם" – כך אמר בחקירתו הנער בן ה-14 משועפאט שדקר אתמול יחד עם קרוב משפחתו בן ה-11 מאבטח ברכבת הקלה בירושלים. לאחר הודאתו בחקירה, הורה היום בית המשפט השלום בבירה על הארכת מעצרו בשבוע. בן ה-11 מאושפז במצב בינוני-קשה אחרי שנורה.

שלוחת ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) שבחצי-האי סיני פרסמה הלילה סרטון שבו היא מאיימת כי תתקוף בקרוב את ישראל, ובפרט את העיר אילת. הדובר בסרטון פנה ליהודים, ואומר כי מתקרב המועד שבו הם ישלמו על פשעיהם נגד המוסלמים.

בחור בשם ג'יימס קינגסטון החליט שהוא רוצה לטפס על מגדל אייפל. השבוע, הוא הגשים את החלום וטיפס יחד עם חבר על המגדל באישון לילה. השניים טיפסו לגובה רב עד שהתגלו לבסוף על ידי השומרים במקום, אז הם נאלצו לרדת ולהבטיח שלא יחזרו לטפס עליו בשלוש השנים הקרובות. את מיליון הצפיות שלהם ברשת בכל אופן, הם כבר הרוויחו.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה בהיר ותחול עלייה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully