וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים מוחים: מנהלת תיכון בת"א רוצה לעזוב לטובת תפקיד בכיר

10.11.2015 / 23:35

גלית והבה-שאשו, מנהלת בית הספר העל-יסודי עירוני א' בעיר, נבחרה לאחרונה לכהן בתפקיד השני בחשיבותו במשרד התרבות. הורי התלמידים טוענים שעזיבתה באמצע שנת הלימודים ומבלי להעביר חפיפה מסודרת למחליף ראוי תפגע בתלמידים

בית ספר עירוני א' לאומנויות תל אביב, נובמבר 2015. מגד גוזני
ההורים מאיימים להשבית את הלימודים עקב מינוי המנהלת. עירוני א', הערב/מגד גוזני

מנהלת בית הספר העל-יסודי עירוני א' בתל אביב, גלית והבה-שאשו, נבחרה לאחרונה במכרז לתפקיד ראש מנהל תרבות במשרד התרבות, התפקיד השני בחשיבותו במשרד אחרי תפקידו של המנכ"ל. לאחר עיכובים ביורוקרטים בחודשים האחרונים, הוחלט שווהבה-שאשו תחל את תפקידה כבר ביום ראשון הקרוב, אולם הורי התלמידים בבית הספר אותו ניהלה עד כה מסרבים להאמין שמנהלת המוסד תעזוב בהתראה כה קצרה ובאמצע השנה.

הערב (שלישי) החליטו ההורים לכנס אסיפה שבה יוחלט על המשך צעדיהם בעקבות עזיבת המנהלת לטובת הקידום במשרד החינוך. נוסף על כך, ההורים מאיימים להשבית את הלימודים אם לא יוכרז על מינויו של מנהל חדש למוסד שאף יזכה לתקופת חפיפה ראויה.

עוד בוואלה! NEWS:
"כמו אחרי רעידת אדמה": אשקלון לא מתאוששת מהמבול הגדול
נתניהו בארה"ב: "מקווה שחזון שתי המדינות יושג בעתיד"
צפו בתיעוד: ניסה לדקור מאבטחים בשער שכם ונורה למוות

"ההורים רוצים להשתולל ולעשות שביתות"

"הודיעו לגלית לפני כשלושה שבועות שזכתה במכרז, ובמשרד החינוך לא הסכימו לאשר את בקשתה להמשיך לנהל את המוסד החינוכי עד סוף שנת הלימודים", סיפרה תמי שעיה, אחת האימהות בבית הספר לוואלה! NEWS. "כבר החלו לחפש מחליף ואז הודיעו לה שביום ראשון היא צריכה להגיע. בינתיים 1,500 תלמידים יהיו ללא מנהלת", הוסיפה. "יביאו מישהו זמני. אבל מה זה זמני? היא הולכת להרוס ל-1,500 תלמידים שנת לימודים".

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, מאיר שיש, אמר כי "אנו מכבדים ומפרגנים שהיא הולכת למשרד התרבות, אבל זה לא צריך לגרום לבית הספר להישאר עם פער". לדבריו, "אני מבין שהמנהלים טובים לא פנויים כרגע לאייש את התפקיד, רק צריכה להיות המתנה במשרד התרבות עד שיאותר מחליף ראוי שיעבור חפיפה". עוד הוסיף שיש כי "חלק מההורים רוצים להשתולל ולעשות שביתות וכבר הערב יש כינוס חירום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחזיק תיק החינוך בעירייה, אסף זמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

באסיפה אשר תתקיים הערב עתיד לקחת חלק גם סגן ראש העיר, אסף זמיר, ובמהלכו תתקבל ההחלטה אם לצאת לשביתה. "אם זמיר יגיד 'יש לי מישהו' והפתרון יהיה ראוי - נחכה, ובמידה שלא - נשבית את הלימודים בבית הספר", אמר שיש.

לאחר שיחה עם סגן ראש העיר, ומאחר שהעיריה התחייבה לתת פתרון ראוי תוך זמן קצר, ועד ההורים החליט להשהות תגובתו ולתת הזדמנות למינוי ראוי בפרק זמן סביר.

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה כי "מנהלת עירוני א' הודיעה רק לאחרונה על עזיבת התפקיד. מנהל החינוך בעיריית תל אביב יפו פועל ללא לאות לאיתור המנהל/ת המתאים/ה ביותר ולאיוש התפקיד בהקדם האפשרי על מנת שלא לפגוע בשגרת בית הספר".

(עדכון ראשון: 20:54)

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully