וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: יופסקו מופעי הלווייתנים ב"עולם המים"

10.11.2015 / 17:00

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן קרא ליצירת חוקה חדשה במדינה בארבע השנים הקרובות. זאת במקביל לביקורת החריפה שמתח האיחוד האירופי על אנקרה בדוח שפרסם היום ובו גינה את הפגיעה בחופש הביטוי ובתקשורת במדינה.

במיאנמר תקפה מפלגת האופוזיציה את השלטונות על כך שהם מעכבים את פרסום תוצאות הבחירות, שבהן היא צפויה לגרוף רוב גדול. במפלגתה של כלת פרס נובל לשלום אונג סן סו צ'י חוששים שהצבא, יסרב להכיר בתוצאות כפי שקרה כבר ב-1990.

בסוריה מתנהלים קרבות עזים בין צבא סוריה לבין ארגון "המדינה האיסלאמית" סביב בסיס חיל אוויר בצפון המדינה. צבא אסד מנסה להסיר את המצור שמטילים אנשי הארגון הקיצוני מזה שנתיים על הבסיס בתמיכה של חיל האוויר הרוסי.

פארק "עולם המים" שבסן דייגו הודיע כי החל משנת 2017 יופסקו המופעים המפורסמים של לווייתני הקטלן האימתניים. זאת בשל ביקורת מצד פעילי איכות סביבה הטוענים כי מדובר בהתעללות בבעלי חיים ולנוכח ירידה במספר המבקרים.

וקצת ממזג האוויר בעולם: התמונות האלה מגיעות מקייפטאון שבדרום אפריקה. אם לשפוט לפי מראה העננים ניתן לחשוב שהחלה פלישת חייזרים לכדור הארץ, אולם מדובר בעננים הדומים לעדשות שנוצרו מאוויר שמגיע מהרים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully