וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה במסיבת הסטודנטים האירוטית שמסעירה את בריטניה?

12.11.2015 / 10:09

די ג'יי אנגלי הנהיג במועדון לילה של אוניברסיטת האל מסיבה שהחלה בצורה תמימה, ולאט לאט ירדה מהפסים. בשלב מסוים קרא לקהל: "תריעו אם אתם רוצים לשכב עם הבחורה שכאן. בואו נעמוד בתור. אני ראשון"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

בסרטון: מועדון נסגר לאחר שצעירה קיימה יחסי מין בפומבי כדי לקבל משקה

מכללת אריאל לא לבד - אנגליה עוסקת בימים האחרונים במסיבת סטודנטים במועדון לילה של אוניברסיטת האל, במרכזה ביצעו מספר מהמשתתפים אקטים מיניים אחד בשני. כל זה קרה במהלך מעין תחרות במהלכה הזוכים אמורים היה לקחת הביתה כרטיס טיסה לקרואטיה, ובהנהגתו של הדי ג'יי לי ווטסון, שהשתתף בעבר במספר תכניות טלוויזיה בבריטניה.

הערב עוד התחיל באופן די תמים, עם מספר תחרויות אוכל ושתייה, אך לאט לאט הידרדר. בסיבוב התחרויות השני קרא ווטסון לנשים להוריד את החזיות שלהם, להתפשט, ולהחליף תלבושות אחת עם השנייה. לאחר מכן נערך אתגר מוסיקלי, במסגרתו זוגות משתתפים שילבו ריקודים עם תנוחות אירוטיות.

עקבו אחריי "אסור לפספס" בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הערב האיץ ווטסון בקהל לצעוק "שרמוטה" (SLAG)לאחת הנשים שעל הבמה, וכשראה את חוסר שביעות רצונה, אמר למיקרופון: "תריעו אם אתם רוצים לשכב עם הבחורה הזאת. היא רוצה. בואו נעמוד בתור, אני ראשון".

דוברת אגודת סטודנטים בהאל אמרה: "כמובן שזה מאוד מטריד, בעיקר משום שחלק מסגל האוניברסיטה היה נוכח במקום. חלק מהמשחקים בהחלט קידמו תרבות נמוכה, שמהווה בעיה עצומה באוניברסיטאות ברחבי המדינה".

עוד באותו נושא

אלנבי פינת אריאל: רקדניות חשופות במסיבת אגודת הסטודנטים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully