וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקדה בעירום במסעדה, הפכה ללהיט ברשת ומתחננת שתעזרו לה

2.11.2015 / 13:05

הכירו את "נערת הקטשופ" של מיאמי ביץ', שזכתה לתואר המפוקפק לא בגלל אהבתה לקטשופ - אלא כי תועדה רוקדת בעירום מלא במסעדה ושופכת על עצמה קטשופ לעיני הסועדים ההמומים. בסרטון שפרסמה באינסטגרם כשהיא בדרכה למעצר היא מבקשת שלא תשכחו אותה. איך אפשר לשכוח?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

חוסר מודעות עצמית. 3 מילים שמסכמות את מה שעבר על אנג'ליק איזבלה וולי בת ה-23, שחשבה שזה יהיה נורא מגניב לרקוד בעירום מלא בלב מסעדה עמוסה כשהיא ממלאה את גופה בקטשופ - אבל גילתה שחוץ ממנה, אף אחד לא באמת אהב את מה שראה. טוב נו, חוץ מכמה גברים סליזים שהעזו להצטרף לחגיגה ולשפוך עליה מים ורטבים.

הצעירה מדרום פלורידה הציתה מהומה במסעדת "ג'וני רוקטס" שבאושן דרייב, מיאמי ביץ', לאחר שרקדה בעירום על השולחנות מול עיניהם של סועדים המומים שכמובן שלפו פלאפונים ותיעדו את הריקוד החושפני בווידאו. טוב שיש על מי לסמוך. וולי שזכתה לכינוי "נערת הקטשופ" מאז שקטע הריקוד שלה פורסם באתר World Star Hip Hop - נעצרה בחמישי האחרון ונכנסה לכלא בשישי בערבות של 3,000 דולרים. אביה הופיע במשפט שלה - וסיפר לשופטת על הבעיות הנפשיות ממנה סובלת בתו, כך דיווחו ב-NBC מיאמי.

רוקדת בעירום במסעדה. צילום מסך
אנג'ליק איזבלה וולי רוקדת במסעדה סתם כי כיף לה- ונעצרת/צילום מסך

בסרטון נראית וולי כשהיא מורידה את הבגדים במרכז המסעדה כשגברים מקיפים אותה מכל עבר. כמה מהם נראים שופכים עליה מים ורטבים ואחד אף העז ונגע במבושיה בזמן שהיא רוקדת לה בחושניות על השולחן. בשלב כלשהו פנה אחד העובדים במסעדה לוולי וביקש ממנה לעזוב את המקום. כשהיא יוצאת משם מכוסה במגבת, היא קוראת בקול "חפשו אותי באינסטגרם, בטוויטר ובפייסבוק". על פי דו"ח המשטרה, היא חזרה למקום מספר רגעים לאחר מכן כדי לקחת את הנעליים והתיק שלה. כשהמשטרה הגיעה למקום, וולי כבר לא הייתה שם.

עוד באותו נושא

תיעוד מטריד: נשים התפשטו בבר כדי לקבל אייפון (ישן) בחינם

לכתבה המלאה

הסרטון פורסם 9 ימים לאחר האירוע שהתרחש ב-9 באוקטובר וזכה ליותר ממיליון צפיות וליותר מ-13 אלף תגובות שרובן קוטלות את נערת הקטשופ על מעשיה. בסרטון תגובה שפרסמה וולי בחשבון האינסטגרם שלה - שמלא בקטעים מאוד לא שפויים שלה - היא נשמעת אומרת: "עכשיו כשאני נזכרת בזה, זה דווקא היה כיף. כן, כן, כן, תעצרו אותי. זה היה כיף. קחו אותי לכלא. זה היה כיף ונראה שכולם די נהנו מזה". אחרי שהמשטרה איתרה אותה, היא פרסמה 3 סרטונים נוספים כשהפעם היא נשמעת פחות מחוייכת וקוראת לעזרה: "אני הולכת לכלא הלילה, היי, אני הולכת לכלא הלילה. תזכרו אותי, טוב? אני אוהב את כולכם, תזכרו אותי". המשטרה עדיין חוקרת את האירוע ומחפשת אחר אחד הגברים שנראה נוגע בה בסרטון.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully