וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: עטה בורקה כדי לפגוש את אהובתו הסודית - ונחשד בטרור

גבר בן 33, נשוי ואב לשניים, ההתחמק מאשתו כדי לפגוש את זאת שעמה ניהל לאחרונה שיחות ברשת. תושבים ששמעו את קולו הגברי הזעיקו משטרה - שעצרה אותו בחשד לניסיון פיגוע התאבדות

איסור על לבישת רעלה בצרפת. Faiza Silmi, AP
אישה בבורקה/AP, Faiza Silmi

רומן שהסתבך: גבר בן 33 מטורקיה, נשוי ואב ושניים, רצה בסך הכול לפגוש את האישה שעמה ניהל שיחות באתר היכרויות באינטרנט. הוא לא תיאר לעצמו כי את היום הוא לא יסיים עם אהובתו הסודית בארוחה לאור נרות, אלא בתא המעצר כחשוד בניסיון לבצע פיגוע התאבדות.

המקרה אירע במחוז אורדו שלחופי הים השחור. תושבי אחת הערים במחוז התריעו בפני המשטרה על אדם העוטה בורקה – לבוש מוסלמי המכסה את גופן של הנשים, שמדבר בטלפון בקול גברי ונועל נעלי גברים. התושבים הביעו את חששם כי בכוונת האיש לבצע פיגוע התאבדות, וכוחות משטרה רבים הגיעו למקום, הסירו את הבורקה מגופו וחשפו את הגבר המפוחד.

עוד כתבות מהעולם:
"ציד מכשפות נגדי": המועמד קרסון הולך ומסתבך בשקרים על עברו
היסטוריה בחלל: על איזה כלי יוצא דופן ניגן אסטרונאוט לראשונה?
ההסלמה הקימה לתחייה את ההמנון הפלסטיני הלא רשמי. צפו

למרות שעל גופו של הגבר לא נתגלו חומרי נפץ, הוא נלקח לתחנת המשטרה בגין "גרימת פחד והטלת אימה על הציבור". רק בחקירתו במשטרה התברר כי העצור התחפש כדי להצליח ולהתגנב לפגישה עם אהובתו שעמה הוא מנהל התכתבות רומנטית ברשת זה זמן מה.

כוחות הביטחון בטורקיה נמצאים בימים אלה בכוננות עליונה לאחר סדרה של מתקפות קטלניות שבהם הואשם ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש). הכוננות עלתה בצורה ניכרת לאחר הפיגוע הקטלני שאירע ב-10 באוקטובר במהלך הפגנה למען השלום בבירה אנקרה, שבו נהרגו 102 בני אדם.

  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully