וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בחלל: על איזה כלי יוצא דופן ניגן אסטרונאוט לראשונה?

8.11.2015 / 16:30

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

רוסיה השיבה ביממה האחרונה 11 אלף מאזרחיה ששהו במצרים. כ-80 אלף רוסים ואלפי בריטים נותרו עדיין במצרים לאחר שהממשלות במוסקבה ובלונדון הורו בסוף השבוע לקרקע את כל הטיסות מהאזור בעקבות התרסקות המטוס הרוסי בחצי האי סיני.

הקלפיות בבחירות לפרלמנט במיאנמר, המתקיימות לראשונה זה 25 שנה, נסגרו בשעה אחת בצהריים. בסוכנויות הידיעות דווח כי שיעור ההצבעה עמד על כ-80%. מנהיגת האופוזיציה אונג סן סו צ'י צפויה לנצח, אולם לא ודאי כי היא תוכל להתמנות כנשיאה בשל איסור חוקתי.

עשרות מפגינים מחו הלילה בניו יורק נגד החלטת רשת NBC לאפשר למועמד הרפובליקני דונאלד טראמפ להגיש את תכנית הבידור השבועית הוותיקה "סאטרדיי נייט לייב". אולם לא נראה כי טראמפ היה מוטרד מכך - במהלך מתוסרט מראש, הפציע במונולוג התסריטאי לארי דיוויד וקרא לו "גזען".

האסטרונאוט האמריקני קייל לינדגרן השוהה בחלל ניגן בחמת חלילים את המזמור amazing grace (חסד מופלא) לזכר עמיתו, החוקר ויקטור הרסט, שהלך לעולמו בפתאומיות לפני חודש. מדובר בפעם הראשונה שבה נוגנה חמת חלילים בחלל.

ומעט ממזג האוויר בעולם: סרטון טיים-לאפס (time-lapse) שצולם על ידי תושב סידני נתניאל צ'ן מראה ענני סערה קודרים מכסים את העיר האוסטרלית. כלי תקשורת במדינה אמרו כי לא התקבלו דיווחים על נזקים מהסופה, אך שירותי החירום מסרו כי קיבלו 40 קריאות לסיוע באזור החופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully