וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר לשעבר בשב"כ: "מתווה הגז - סכנה ביטחונית גדולה לישראל"

8.11.2015 / 16:14

גונן בן יצחק, שהיה המפעיל של "הנסיך הירוק", מתנדב בעמותת "ישראל יקרה לנו". אתמול הגיע למחות בת"א. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS הוא אומר: "גורם עוין יכול להשתלט על נובל אנרג'י, ומה נעשה אז?"

עריכה: ניר חן

13 בני אדם נעצרו אתמול (שבת) בהפגנות ברחבי הארץ לאחר עימותים שפרצו בין המשטרה למפגינים נגד מתווה הגז. במחאות שנערכו בתל אביב, חיפה וירושלים השתתפו אלפי מפגינים, בהם גונן בן יצחק, מתנדב בעמותת "ישראל יקרה לנו", ואיש שב"כ לשעבר. בן יצחק התפרסם כשהיה המפעיל של מסעב חסן יוסוף, אחד ממשתפי הפעולה שעבדו עם ישראל בזמן האינתיפאדה השנייה וזכה לכינוי "הנסיך הירוק".

"אני לא נגד הטייקונים", אמר בן יצחק בראיון לאולפן וואלה! NEWS, "אני בא מהכיוון הביטחוני ואני רואה במתווה הגז סכנה בטחונית גדולה למדינת ישראל. קל מאוד לרכוש את חברת נובל אנרג'י. שאלתי את שר האנרגיה - למה אין סעיף שאוסר על מכירת החברה לגורמים עוינים?".

לקריאה נוספת:
עימותים בין מפגינים לשוטרים בהפגנות נגד מתווה הגז; 13 נעצרו
מתווה הגז יוצא לפועל: נתניהו הודיע כי יפעיל את סעיף 52
שלי יחימוביץ': "מתווה הגז במתכונתו הנוכחית לא ייושם"

אלפים מפגינים נגד מתווה הגז בתל אביב 7 נובמבר 2015. יותם רונן, ספק 500
ההפגנה נגד מתווה הגז בתל אביב, אתמול/ספק 500, יותם רונן

בן יצחק מונה עוד סכנה בטחונית: "אין צינור שני ממאגר תמר. מספיקה פעולה מלחמתית אלימה אחת - ואין למדינת ישראל גז, ובאזור כמו שלנו זה יכול לקרות בכל הזדמנות. חוץ מזה שהגענו למצב שבו למדינת ישראל יכולה להיות עצמאות אנרגטית. אפשר להשתמש בגז ולשמור את מה שנשאר לילדינו. במקום זה מייצאים אותו למצרים שיעבירו אותו לאירופה, ואנחנו נהיה תלויים במצרים ונאבד את העצמאות האנרגטית שלנו".

על העצורים אתמול בתל אביב ובבאר שבע, אמר בן יצחק: "המוחים אינם אנרכיסטים, אלא חלק מהציבור הישראלי שאוהב את המדינה. אנחנו מחבקים את המשטרה. אבל אל תשלחו את המשטרה לשבור את המחאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully