וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה חריפה, קריאת "גזען" צפויה: טראמפ ב"סאטרדיי נייט לייב". צפו

חרף מחאת אמריקנים ממוצא היספני מחוץ לאולפני רשת NBC, הצליח איל ההון המתמודד לנשיאות ארצות הברית להימנע מפארסה בשידור חי, כשהתסריטאי לארי דיוויד צעק לעברו "גזען" כחלק ממונולוג הפתיחה. "אמרו לי שאקבל 5,000 דולרים", הודה דיוויד. האם טראמפ יינצל מקללת התכנית?

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

עשרות מפגינים מחו הלילה (ראשון) בניו יורק נגד החלטת רשת NBC לאפשר למועמד הרפובליקני דונאלד טראמפ להגיש את תכנית הבידור השבועית הוותיקה "סאטרדיי נייט לייב". אולם לא נראה כי טראמפ היה מוטרד מכך במיוחד לנוכח העובדה שצוות התכנית תסרט מראש קריאה בגנותו מהקהל. יוצר "סיינפלד" ו"להרגיע" לארי דיוויד הפריע למונולוג שהגיש טראמפ בתכנית וקרא לו "גזען". טראמפ, שבשבועות האחרונים הועלתה נגדו יוזמה שהציעה 5,000 דולרים למי שיפריע במהלך התכנית ויקרא לו כך - לא היה מופתע. "ידעתי שזה יקרה, מי זה?", שאל טראמפ. כשדיוויד השיב כי עשה את זה משום שרצה את הכסף, הודה טראמפ, "בתור איש עסקים", כי מדובר בהחלטה כלכלית נכונה.

הרשת עמדה בפני לחץ כבד מצד ארגונים שקראו לה לא לתת למועמד הסנסציוני להגיש את התכנית, לאחר שבקיץ האחרון אמר כי האזרחים המקסיקנים הלא-חוקיים בארצות הברית הם פושעים ואנסים. אמירות אלו הובילו לכך שאותה הרשת החליטה לפטר אותו מתפקידו כמנחה תכנית הריאליטי "המתמחה". הרשת לא הגיבה לדרישות הארגונים באשר להופעתו בסאטרדיי נייט לייב, ואילו טראמפ מסר כי השתתפותו ככל הנראה תעלה את הרייטינג שלו זוכה התכנית בשבתות.

קבוצת המפגינים, בראשם ארגונים אמריקנים-לטיניים, ערכה הלילה צעדה ממגדלי טראמפ לאולפני הרשת שבכיכר רוקפלר. המוחים טענו כי האמירות גזעניות ופוגעניות ואחד המפגינים אמר כי רשתNBC מעניקה פלטפורמה לטראמפ להשמיע עמדות גזעניות וארסיות. "אנחנו מאמינים שהוא גזען וקנאי. הוא אומר המון מילים פוגעניות נגד קהילת ההיספנים בארצות הברית, מכנה אותנו רוצחים, פושעים וסוחרי סמים", אמר ברנט וילקס, מנהל הליגה לאזרחים אמריקנים-לטיניים. "הוא גם קרא לגירוש המוני של 11 מיליון מהגרים לא רשומים ולבניית חומה גדולה יותר מהחומה הסינית לאורך הגבול המקסיקני".

עוד בוואלה! NEWS:
העימות הרפובליקני השלישי: הופעה חיוורת לטראמפ, בוש מתרסק
"קרה במשמרת שלו": טראמפ הטיל על בוש את האחריות ל-11 בספטמבר

המונולוג המלא של טראמפ (לצפייה ממחשב):

לצדו של טראמפ הופיעו שני חברי צוות התכנית שחיקו אותו ולעגו לו לשחצנות המאפיינת את המועמד. "עכשיו כשאני כאן, זה המונולוג הכי טוב שהיה אי פעם בתכנית", אמר השחקן טרן קילאם, מחופש כטראמפ. מעל הופעתו של טראמפ בתכנית שררה קללת "סאטרדיי נייט לייב", לפיה כל מועמד לנשיאות שהגיש אותה בטרם נערכו הבחירות - הפסיד.

טראמפ, המתמודד מטעם המפלגה הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, החל להיחלש לאחרונה בסקרים. עם זאת, לאחר העימות הרפובליקני השלישי, הוא עדיין זכה לכך ש-31% מהמצביעים הרפובליקנים תומכים במועמדותו של לנשיאות, בסר של מכון המחקר "איפסוס" שפורסם ביום שלישי האחרון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דונלד טראמפ מגיש את התכנית "סאטרדיי נייט לייב" חרף המחאה, 8 בנובמבר 2015. יוטיוב, צילום מסך
טראמפ וחקייניו/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully