וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף גשמי סוף השבוע: מפלס הכנרת ממשיך לרדת

7.11.2015 / 20:36

במודיעין ירדה בתוך יממה חצי הכמות החודשית. עם זאת, בצפון היה גשום פחות והימה שבגליל נמצאת רק שלושה סנטימטרים מעל הקו האדום התחתון. בתחילת השבוע: עוד מנה של ממטרים

צילום: י. עמר, עריכה: מתן חדד

(שיטפונות בירושלים ביום חמישי)

למרות הגשם ששטף את רוב אזורי הארץ, מפלס הכנרת מוסיף לרדת ונמצא רק שלושה סנטימטרים מעל לקו האדום התחתון – כך עולה הערב (שבת) מנתוני רשות המים. על פי הודעת הרשות, באזור הצפון עדיין לא נפתחה לגמרי עונת הגשמים. עם זאת נמסר כי גשמי סוף השבוע היטיבו עם אקוויפר ההר, שהוא אחד ממקורות המים העיקריים של ישראל.

כמויות משקעים הגדולות ביותר בפרק בגשם אחרון ירדו בחוף הדרומי, בחוף המרכזי, בשפלה וברי יהודה. בשיא לסוף השבוע מחזיקה מודיעין, שם נמדדו 60 מ"מ, 40 מ"מ מתוכם היום. זו כמעט הכמות החודשית כולה שעומדת על קצת יותר מ-70 מ"מ. כמו כן, כתוצאה מהגשמים התפתחו זרימות חזקות בנחלים באזור, בעיקר באגן נחל איילון ויובליו: נחל ענבה, בית עריף ונטוף.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נעצר המחבל שביצע את הפיגוע שבו נפצע קשה חייל ליד חברון
התרסקות המטוס בסיני: רעש נשמע בתא הטייס רגעים לפני האסון
9 תרמילאים ישראלים תקועים ללא מזון וציוד בנהר בבוליביה

הצפות בירושלים. נובמבר 2015. רויטרס
הצפות בירושלים, השבוע/רויטרס

הלילה ירד גשם מקומי קל בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף. מחר ירד גשם מקומי גם בצפון הארץ ובמרכזה ובצפון הנגב ייתכן גשם קל. ביום שני תחול ירידה של הטמפרטורות והן יהיו נמוכות מרגיל בעונה.

הטמפרטורות ברמת הגולן יעמדו על 15 מעלות הלילה ו-22 מעלות מחר במהלך היום. בחיפה 16 הלילה ו-22 מחר, בטבריה 25-18, בתל אביב 23-17, בירושלים 18-14, בים המלח 26-22, בבאר שבע 23-15, במצפה רמון 21-13 ובאילת 19 מעלות הלילה ו-28 מעלות מחר במהלך היום.

מזג אוויר גשום, בני ברק. אוקטובר 2015. ראובן קסטרו
חורף בבני ברק/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully