וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר המחבל שביצע את הפיגוע שבו נפצע קשה חייל ליד חברון

המחבל, בן 16 תושב הכפר בני נעים שממזרח לחברון, נעצר על ידי צה"ל ושב"כ. הוא נחקר בשטח, הודה בביצוע הירי ואף הסגיר את הרובה שעמו ביצע את הפיגוע. הוא הועבר להמשך חקירת שב"כ. נשקפת סכנה לחיי החייל שנפצע

צילום: דוברות מד"א

צה"ל ושב"כ עצרו את המחבל שביצע אתמול את פיגוע הירי בבית ענון שבאזור חברון, שבו נפצע באורח קשה חייל צה"ל בן 20 – כך הותר הערב (שבת) לפרסום. המחבל, בן 16 תושב הכפר בני נעים שממזרח לחברון, נחקר בשטח על ידי שב"כ, הודה בביצוע הירי ואף הסגיר את הרובה שעמו ביצע את הפיגוע. הוא הועבר להמשך חקירת שב"כ. החייל שנפצע קשה בפיגוע מאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ונשקפת סכנה לחייו.

עוד בנושא:
תיעוד ממצלמת החייל: הירי במחבלת בת ה-72 בחברון
המחבל מהפיגוע בבנימין הסגיר את עצמו לכוחות הביטחון הפלסטיניים
שכפ"צים, קסדות ובטונדות: הכוחות בגדה הונחו להתמגן מפני דריסות

המחבל נעצר אמש סמוך לשעה 20:00 בערב, אז החלו לוחמי משמר הגבול לסרוק את השטח בכפר בית ענון. לפתע הם שמעו קולות חשודים משדה פתוח, ושם זיהו את החשוד כשהוא יושב על הקרקע וממלמל לעברם. הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד, והוא הסגיר את עצמו. בהמשך, בוצעו סריקות בהובלת גששים מחטיבת יהודה, אז אותר כלי הנשק שעל פי החשד שימש את המחבל בעת ביצוע הפיגוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיגוע הירי אתמול בבית ענון אירע כשעה וחצי לאחר שנער בן 16 נפצע באורח בינוני וצעיר בן 18 נפצע באורח קל בפיגוע ירי במחסום בית המרקחת, ליד מערת המכפלה שבסמוך לחברון. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מסרו הפצועים בהכרה ופינו אותם לבית החולים שערי צדק שבירושלים, שם התייצב מצבו. עקב הפיגוע נסגר זמנית ציר ציון בחברון לתנועה, וצה"ל מכתר את בית ענון בחיפוש אחר החשודים בירי.

פרשת השבוע היא "חיי שרה" ולכן מבקרים רבים, אך כמות פחותה יחסית בהשוואה לשנים קודמות, הגיעו לחברון. הירי בוצע משכונת אבו סנינה שבחברון, הממוקמת מול מערת המכפלה. כוחות הביטחון מנסים למנוע ירידה של תושבי קריית ארבע לחברון, זאת כדי למנוע חיכוך בינם לבין פלסטינים. בצה"ל חוששים מפיגועי ירי נוספים ברחבי יהודה ושומרון במהלך היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פינוי הפצועים מפיגוע הדריסה בצומת בית ענון לבית החולים, 1 בנובמבר 2015. דוברות מד"א, מד"א
כוחות ההצלה מפנים את החייל מזירת הפיגוע לבית החולים, אתמול/מד"א, דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully