וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל מהפיגוע בבנימין הסגיר את עצמו לכוחות הביטחון הפלסטיניים

אמיר בוחבוט, אבי יששכרוף ושבתי בנדט

7.11.2015 / 14:59

בראא עיסא, חבר בגדודי חללי אל-אקצא של הפתח, דקר אתמול גבר במרכז המסחרי שער בנימין, פצע אותו באורח קשה ונמלט מהמקום. אתמול הוא פרסם סרטון שבו הוא הודה כי ביצע את הפיגוע. בצהריים פרצו הפרות סדר אלימות מצפון לחברון. עדכונים שוטפים

צילום מסך

14:59: אבנים יודו לעבר גדר הביטחון בקריית ארבע; אין נפגעים

פלסטינים יידו בצהריים אבנים לעבר גדר הביטחון בקריית ארבע, ולעבר כוח צה"'ל שנמצא במקום. אין נפגעים ולא נגרם נזק.

13:55: הפרות סדר אלימות באזור חברון: עשרות מיידים אבנים

הפרות סדר אלימות פרצו באזור חלחול שמצפון לחברון. עשרות פלסטינים מיידים אבנים לעבר כוחות צה"ל, שמשתמשים באמצעים לפיזור הפגנות.

9:50: המחבל מהפיגוע בבנימין הסגיר עצמו לכוחות הביטחון הפלסטיניים

בראא עיסא, חבר בגדודי חללי אל-אקצא של הפתח, שנמלט אתמול לאחר שדקר גבר באזור המסחרי בשער בנימין ופצע אותו באורח קשה, הסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון הפלסטיניים. אתמול הוא פרסם ברשתות החברתיות סרטון שבו הוא הודה בביצוע הפיגוע וציין כי שום ארגון לא שלח אותו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פורסם סרטון של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בבנימין, ליד רמי לוי. צילום מסך
ראא עיסא, שהודה בביצוע פיגוע הדקירה בשער בנימין/צילום מסך

9:47: חייל נפצע בקריית ארבע מכדור שנפלט; מצבו בינוני

חייל בן 20 נפצע באורח בינוני בכתפו מפליטת כדור ליד בית השלום שבקריית ארבע. בצה"ל בודקים אם הכדור נפלט מהרובה של החייל או מכלי נשק של חייל אחר שהיה עמו. הוא פונה לבית החולים שערי צדק שבירושלים כשהוא בהכרה.

9:18: כוחות צה"ל השתלטו על בתי פלסטינים ליד מערת המכפלה

כוחות צה"ל השתלטו הלילה על כמה בתים של פלסטינים בסמוך למערת המכפלה שבחברון. במהלך הפעילות עלו חיילי צה"ל לגגות הבתים באזור שבשליטת חמולת רג'ב. מדובר צה"ל נמסר כי "המהלך נועד לשפר את תצפיות הצבא ואבטחת מערת המכפלה שאליה נורו אמש כמה קליעים שמהם נפצעו שני אזרחים ישראלים".

00:15: הפצוע בפיגוע הירי בבית ענון שליד חברון: חייל צה"ל

הצעיר בן ה-20 שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי שהתרחש אמש בבית ענון שבאזור חברון הוא חייל צה"ל. עקב הפיגוע נסגר זמנית ציר ציון בחברון לתנועה, וצה"ל כיתר את בית ענון בחיפוש אחר החשודים בירי. פיגוע הירי אירע כשעה וחצי לאחר ששני נערים בני 16 ו-18 נפצעו באורח בינוני וקל בהתאמה בפיגוע ירי במחסום בית המרקחת, ליד מערת המכפלה. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את הפצועים בהכרה לבית החולים שערי צדק שבירושלים.

ת'ווראת אל-שעווארי, המחבלת בת 72. טוויטר, אתר רשמי
ת'רוואת איבראהים א-שעראווי/אתר רשמי, טוויטר

22:18: הניה ניחם את בת המחבלת בת ה-72 מניסיון הפיגוע בחברון

ראש הלשכה המדינית של חמאס ברצועת עזה, איסמאעיל הניה, שוחח בטלפון וחיזק את ידיה של בת המחבלת ת'רוואת איבראהים א-שעראווי בת ה-72, שניסתה לבצע פיגוע דריסה בחברון וחוסלה. הבת נשואה לבכיר בארגון חמאס בגדה וחבר המועצה המחוקקת הפלסטינית, שכלוא בישראל.

20:53: עקב הפיגוע: צה"ל סוגר הכניסה הצפונית-מזרחית של חברון

צה"ל סוגר את הכניסה לחברון מכיוון שכונת ראס אל-ג'ורה שבצפון-מזרח העיר. זאת, בתגובה לפיגוע שאירע מוקדם יותר בבית ענון שבאזור, ובו נפצע באורח קשה חייל כבן 20.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת פיגוע הירי בחברון שבו נפצעו אתמול שני צעירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

20:41: מצב הצעיר שנפגע קשה בפיגוע בבית ענון מוגדר כעת יציב

מצב הצעיר בן 20 שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי בבית ענון שמצפון לחברון מוגדר כעת יציב - כך נמסר מבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, שם הוא מאושפז.

20:20: הפיגוע בבית ענון: צה"ל מכתר את הכפר וסורק אחר חשודים

צהל מכתר את כפר בית ענון, הסמוך לחברון, ומבצע סריקות לאיתור חשודים. זאת לאחר שצעיר בן 20 נפגע באורח קשה בפיגוע ירי במקום. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם שבעיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע בחברון, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

18:22: ישראלי בן 19 נפצע באורח קשה מירי באזור חברון

ישראלי בן 19 נפצע באורח קשה מירי בבית ענון שמצפון-מזרח לחברון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

17:50: העימותים ברצועת עזה: הרוג ו-17 פצועים

פלסטיני נהרג ו-17 נוספים נפצעו בעימותים עם כוחות הביטחון ברחבי רצועת עזה, בסמוך לגדר המערכת. מותו נגרם ככל הנראה מירי כדור גומי ממזרח לחאן יונס. ממזרח לאל-בוריג' נפצעו שישה פלסטינים, בהם אחת באורח קשה. באזור מעבר ארז נפצעו שבעה פלסטינים.

פלסטינים מתפרעים סמוך לגדר המערכת, רצועת עזה, 18 באוקטובר 2015. רויטרס
הרוג ו-17 פצועים. עימותים ברצועה, החודש/רויטרס

16:48: בן 16 ובן 18 נפצעו בינוני וקל בפיגוע ירי חברון

נער בן 16 וצעיר בן 18 נפצעו באורח בינוני וקל בהתאמה בפיגוע ירי במחסום בית המרקחת ליד מערת המכפלה בחברון. השניים פונו לבית החולים שערי צדק שבירושלים. מחקירה ראשונית עולה כי הירי לעברם בוצע משכונת אבו סנינה הסמוכה. הירי בוצע משכונת אבו סנינה שבחברון, הממוקמת מול מערת המכפלה. כוחות הביטחון מנסים למנוע ירידה של תושבי קריית ארבע לחברון, זאת כדי למנוע חיכוך בינם לבין פלסטינים. מבקרים רבים הגיעו לחברון בסוף השבוע האחרון לרגל פרשת השבוע "חיי שרה", אם כי כמות פחותה יחסית בהשוואה לשנים קודמות. בצה"ל חוששים מפיגועי ירי נוספים ברחבי יהודה ושומרון במהלך היום.

14:46: הפלסטינית בת ה-72 שניסתה לדרוס חיילים בחלחול מתה מפצעיה

ת'רוואת איבראהים אל-שעראווי, פלסטינית בת 72 שניסתה לדרוס חיילים בעיירה חלחול שמצפון לחברון, מתה מפצעיה לפני זמן קצר לאחר שנורתה על ידי כוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully