וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייב כסף? ההסתבכות של חבר הכנסת לשעבר באתיופיה

5.11.2015 / 16:31

הרשויות באתיופיה הוציאו לאחרונה צו עיכוב יציאה לשלמה מולה, שנמצא שם במסגרת עסקיו. הסיבה: אישה שעבדה תחתיו טענה כי צ'ק שהוא נתן לה, לא כובד בבנק. מולה: "היא התלוננה כי פיטרתי אותה"

מסיבת עיתונאים של מפלגת התנועה, דצמבר 2012. יותם רונן
ח"כ לשעבר שלמה מולה/יותם רונן

הרשויות באתיופיה הוציאו לאחרונה צו עיכוב יציאה מהמדינה לחבר הכנסת לשעבר שלמה מולה, שנמצא שם למטרות עסקים - כך נודע לוואלה! NEWS. את הבקשה לצו העיכוב הגישה אישה שעבדה תחתיו שם שהלינה על כך שהוא חייב לה כסף. לטענתה, צ'ק שהוא נתן לה כערבות היה ללא כיסוי.

מולה, הנמצא באתיופיה זה חמישה חודשים במסגרת עסקיו בתחום האנרגיה, הסתכסך עם אותה עובדת, ופיטר אותה בהמשך. לדבריה, אחרי שפוטרה, היא ניסתה לפדות את צ'ק הערבות שניתן לה – אולם זה לא כובד בבנק. לפיכך ניגשה למשטרה המקומית וביקשה צו עיכוב יציאה מאתיופיה לח"כ לשעבר במטרה שזה ישיב לה את כספה. מולה נדרש להתייצב בבית המשפט באתיופיה על מנת לתת הסברים בעניין זה. על אף צו העיכוב שהוצא, מולה לא תכנן לחזור לישראל בזמן הקרוב בשל עסקיו.

"האישה דרשה עיכוב יציאה מאתיופיה ובשלב מאוחר יותר, יצאה מהמדינה לתאילנד, שם היא נמצאת", מסר ח"כ לשעבר מולה בתגובה לידיעה. "הגעתי לבית המשפט והעניין סודר, וצו עיכוב היציאה מאתיופיה בוטל". הוא הסביר כי האישה לא מילאה את חובותיה כעובדת ולכן פוטרה. "היא הגישה את הבקשה בגלל שפוטרה. סידרתי את הכול בבית המשפט".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
אישום: אם ל-7 מחיפה ריגלה עבור ארגון טרור בעזה ותכננה פיגוע
גמליאל: "לשקול מינוי ראש מערך ההסברה"; השר כץ: "לא ראוי"
אישום נגד האחיינים של אברג'יל: צפו בפיצוץ מטען החבלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully