וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבוקש": 40 אלף שקלים תמורת הסגרתו של דורס אברהם חסנו

4.11.2015 / 21:30

בעמוד פייסבוק שפתחו חבריו של חסנו, שנדרס בידי פלסטיני במהלך הפרת סדר באזור חברון, הם מציעים פרס תמורת העברת הדורס לידי משטרת ישראל. "לא עוזר שהוא עצור אצל הערבים – מבחינתנו הוא חופשי"

עריכה: ניר חן

(ריאיון עם בתו של חסנו: "אבא שלי נרצח")

עמוד פייסבוק בשם "דף המאבק לזכר אברהם אשר חסנו הי"ד" העלה מודעת "מבוקש" של הפלסטיני שדרס למוות את חסנו, לצד הצעת פרס בסך 40 אלף שקלים למי שיסייע בהסגרתו למשטרה. חסנו בן ה-54 נהרג לפני כשבועיים במהלך הפרת סדר בצומת אל-פוואר שמדרום-מערב לחברון, לאחר שיצא מרכבו ונדרס על ידי מכונית שנמלטה מהמקום. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו, וזמן קצר לאחר מכן, הנהג הפוגע הסגיר את עצמו לידי המשטרה הפלסטינית.

אסף ס', שפתח את העמוד לאחר דריסתו של חסנו, ביקש לא להזדהות בשמו המלא. את חסנו הכיר ממקום עבודתו בהתנחלות עתניאל. "החיפוש אחר המחבל הגיע בשלב מאוחר יותר, העמוד נפתח תחילה כמחאה על כך שלא הכירו בחסנו כנפגע פעולות איבה. כשזה הושג - עברתי למאבק הבא, שעוסק בזה שהמחבל חופשי. זה שהוא עצור במשטרה של הערבים לא עוזר לנו, מבחינתנו הוא חופשי".

לקריאה נוספת:
חרף גרסת הנהג הדורס: אברהם חסנו, שנהרג ליד חברון, הוכר כנפגע איבה
בתו של אברהם חסנו שנדרס למוות בחברון: "רצחו אותו בדם קר"

מודעת "מבוקש" של הפלסטיני שדרס למוות את אברהם חסנו שנדרס מדרום-מערב לחברון. 4 בנובמבר 2015.. פייסבוק, צילום מסך
המודעה שפורסמה בעמוד/צילום מסך, פייסבוק

יחד עם אסף מתפעלים את העמוד שני מנהלים נוספים, ולדבריו תורם יחיד הסכים להעביר את הסכום למי שיסייע בהסגרת הדורס. "הכסף מוכן, אנחנו לא מבקשים אותו 'חי או מת', אלא רק להסגירו למשטרה", סיפר.

אסף טוען כי משפחת חסנו תומכת במאבק והביעה תמיכתה במטרה. לדבריו, "הם מודעים לכל מה שקורה וכותבים בשמם בעמוד. בכלל, אנחנו מקבלים הרבה מאוד פידבקים חיוביים ואהבה מהציבור, אבל קצה חוט לגבי הסגרת המחבל עדיין לא השגנו".

אברהם אשר חסנו, רגע לפני שנדרס על ידי משאית פלסטינית, אוקטובר 2015. AP
חסנו מול משאית הנהג הדורס/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully