וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירה: החשוד בדריסת מתנדב המשטרה היה תחת השפעת סמים

2.11.2015 / 15:11

ברכבו של הנהג נמצאו סמים וכלים לשימוש בסם, והוא נעצר בעבירה של גרימת מוות ברשלנות. התאונה גררה ביקורת קשה מצד שוטרי תנועה כלפי צמרת הארגון: "אנחנו מסכנים את חיינו מדי יום – ולאף אחד לא אכפת"

תאונת דרכים קטלנית בין מחלף פולג וינגייט, נובמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

במהלך חקירת התאונה בה נהרג חיים רדמי, מתנדב מאגף התנועה שהגיע לסייע לרכב שנעצר בכביש החוף ונפגע מרכב חולף, עלה היום (שני) החשד כי הנהג שפגע בניידת בה ישב רדמי היה תחת השפעת סמים. ברכבו של הנהג נמצאו סמים וכלים לשימוש בסם. הנהג נעצר בעבירה של גרימת מוות ברשלנות ומובא בשעה זו להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו.

רדמי, מתנדב ותיק באגף התנועה של המשטרה, הגיע לסייע לרכב שנעצר בשולי הדרך בכביש החוף - בין מחלף פולג למכון וינגייט לכיוון דרום - הנהג בניידת בה ישב רדמי יצא ממנה כדי לסמן בעזרת תמרורי אזהרה את עצירת הנתיב – אך אז הגיע רכב שנסע במהירות – ופגע בניידת. למרות מאמצי ההחייאה של צוותי מד"א שהגיעו לזירה, נקבע מותו במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
"התרסקות המטוס הרוסי בסיני לא נבעה מתקלה טכנית"
תיעוד: פלסטיני מנפץ בקבוק זכוכית בראשה של מדריכת טיולים - ונעצר
האבא שדחף את בתו בת השנתיים לדלי: "סתם צחקתי עם הילדה"

תאונת דרכים קטלנית בין מחלף פולג וינגייט, נובמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

בעקבות האירוע שאירע אתמול, שוטרי תנועה רבים מתחו ביקורת קשה על צמרת הארגון – אשר טוענים כי פיקוד המשטרה אינו מעניק אמצעי הגנה לשוטרים. "בכל משמרת אנחנו מבצעים כמה משימות אבטחה של כלי רכב שנתקעו על השולים, כולל הצבת מחסומים בפיגועים ואבטחה של זירות תאונה", כך אמר שוטר תנועה לוואלה! NEWS, והוסיף כי ""אנחנו מסכנים את חיינו מדי יום – ולאף אחד במשטרה לא אכפת. הם יעשו הכל בכדי להשתיק את עניין בטיחות שוטרי התנועה".

לדבריו, "במצב הכבישים היום, השוטרים רואים כיצד כלי רכב מגיעים במהירות וכמעט ופוגעים בניידות המשטרה". עוד הוסיף שוטר התנועה כי "במקרים דומים שאירעו בחצי השנה האחרונה, שני שוטרים נהרגו ואדם שלישי נפצע באורח קשה לאחר שרגלו נקטעה".

"ביחידות משטרה מערביות נהוג לצייד את שוטרי התנועה בניידות אמריקניות, הכוללות פגוש ממוגן, תאורה חזקה ושילוט בולט שימנע תאונה או פגיעה בשוטרים", אמר השוטר והוסיף כי "רק באגף התנועה מספקים לשוטרים ניידות שאינן מתאימות למשימות בכבישים בין עירוניים, שלא מספקות הגנה לשוטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully