וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: | תופעה נדירה: בת 6 חיה עם הלב מחוץ לחזה

1.11.2015 / 12:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שר הכלכלה אריה דרעי הודיע הבוקר על התפטרותו במהלך ישיבת הממשלה השבועית. זאת, כחלק ממהלך כולל, שבסופו ראש הממשלה נתניהו יעמוד בראש משרד הכלכלה, כך שיוכל לחתום על הסעיף בחוק ההגבלים העסקיים, לעקוף את הממונה ולאשר את מתווה הגז.

כתב אישום הוגש נגד המחבל שביצע את פיגוע הדקירה ברעננה לפני כשלושה שבועות. חאלד בסטי, בן 28 מירושלים, הואשם בשלושה ניסיונות רצח. במקביל, הוגש בחיפה כתב אישום נגד תושב אום אל פחם שביצע את הפיגוע בגן שמואל. הוא נאשם בארבעה ניסיונות רצח.

הבוקר נפתחו הקלפיות בבחירות החוזרות לפרלמנט בטורקיה. הבחירות היום מתקיימות לאחר שראש הממשלה דאווטאולו נכשל במשימתו להרכיב ממשלה לאחר הבחירות שנערכו ב-7 ביוני.

הכירו את וירסאביה בוראן-גונצ'ארובה, ילדה בת 6 מרוסיה שסובלת מתופעה רפואית נדירה: הלב שלה פועם תחת מעטה עור דקיק מחוץ לחזה. הרופאים סיפרו לאימה של וירסאביה שהיא לא תצליח לחיות זמן רב, אולם הילדה הצליחה להגיע לגיל 6 נגד כל הסיכויים. כעת, מבקשת אימה עזרה כלכלית במימון הטיפולים שבתה צריכה לעבור כדי להמשיך לחיות.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה קלה בטמפרטורות. מחר צפוי לרדת גשם במזרח הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully