וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לתקיפות לאומניות: אבן על מכונית ברמלה, אישה נדקרה באילת

אישה שנפגעה בפניה מפגיעת האבן במכונית בכביש 431 פונתה במצב קל לבית החולים אסף הרופא. נכדה בן השמונה חודשים שהיה במכונית לא נפגע. בנוסף, מתגבר החשד שהאירוע שבו נדקרה בצהריים בת 43 בתחנת אוטובוס באילת הוא לאומני

תאונת דרכים עם רוכב אופניים בכביש 431 ליד נס ציונה 23 יולי 2015. מד"א
ניידת מד"א בכביש 431/מד"א

אישה בשנות ה-60 לחייה נפצעה הערב (חמישי) באורח קל מיידוי אבן בכביש 431, בין רמלה לראשון לציון. נכדה בן השמונה חודשים שהיה עמה ברכב לא נפגע. היא פונתה לבית החולים אסף הרופא. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ואולם לא ברור עדיין מה נסיבותיו. כל כיווני החקירה נבדקים, לרבות זה הלאומני.

האירוע החריג אירע סמוך לשעה 21:00 בערב, אז נמסר למד"א על רכב פרטי שנפגע מיידוי אבנים. צוות שהגיע למקום העניק לאישה טיפול רפואי אחרי שספגה פגיעה בפניה, ונחתכה מרסיסי השמשה שהתנפצה.

חובש בכיר במד"א יגאל פרנקל שטיפל ופינה את הפצועים סיפר: "בצד הדרך עמד רכב פרטי עם שמשה קדמית מנופצת. במושב האחורי ברכב ישבה האישה שהייתה בהכרה מלאה, אולם עם פציעות בפנים כתוצאה מפגיעת האבן. בכיסא התינוק ישב הנכד כשעל בגדיו שברי זכוכיות. הענקנו לאישה טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותה ביחד עם הנכד להמשך בדיקות וטיפול בבית החולים, כשהסבתא מוגדרת קל והתינוק ללא סימני פגיעה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
נשבר שיא כל הזמנים לגשם באוקטובר: "להתכונן למצב קיצוני יותר"
בג"ץ למדינה: מדוע לא נהרסו בתי המחבלים מיד לאחר שהתקבל אישור?
אם לשלושה התלוננה על "גוש בבטן" – וגילתה שהיא בחודש תשיעי

בת שנתיים נפגעה מפגיעת אבן בראשה בארמון הנציב בירושלים, נובמבר 2013. יואב דודקביץ'
הפעוט ששהה ברכב לא נפגע/יואב דודקביץ'

בנוסף, בשעה 22:45 דווח על אישה בת 26, בהיריון מתקדם, שנפצעה באורח קל לאחר שפלסטינים יידו אבנים על רכבה ליד חלחול שבסמוך לקריית ארבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים שערי צדק שבירושלים.

בתוך כך, מתגבר החשד שהתקיפה שאירעה מוקדם יותר היום, כשאישה בת 43 נדקרה בתחנת אוטובוס באילת - היא לאומנית. האישה פונתה לבית החולים יוספטל שבעיר - ולאחר טיפול קצר שוחררה לביתה. צעיר החשוד במעשה נעצר וכעת נמצא בחקירה במשטרה.

(עדכון ראשון: 21:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully