וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לשלושה התלוננה על "גוש בבטן" – וגילתה שהיא בחודש תשיעי

בת 23 הגיעה לבית החולים בילינסון עם כאבי בטן וחשש מגידול. הרופא חשד כי מדובר בהריון, ביצע בדיקת אולטרסאונד ואבחן פעימות לב של עובר. הלידה - בעוד שלושה שבועות. "בשורה משמחת מאוד"

אילוסטרציה. ShutterStock
הגידול התגלה כעובר בן תשעה חודשים/ShutterStock

צעירה שהגיעה לחדר המיון בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם תלונות על כאב בטן וחשש לגידול, גילתה להפתעתה כי מקור הכאבים הוא עובר בחודש התשיעי. האישה, בת 23 ואם לשלושה, הגיעה לחוצה בשבוע שעבר למוסד הרפואי, כשהיא חוששת שמדובר בגוש.

הצעירה ראתה רופא ונשאלה על ידו כמה שאלות שגרתיות, בהן אם היא בהריון. היא השיבה בשלילה. אלא שבטנה של המטופלת עורר את חשדו של הרופא והוא ביצע בדיקת אולטרסאונד. עם הנחת המכשיר על בטנה אבחן הרופא פעימות לב של עובד. בתוך זמן קצר גילה לה כי היא בחודש התשיעי להריונה, כשהצפי ללידה הוא בעוד שלושה שבועות.

הצעירה, מטבע הדברים, הופתעה מאוד מתוצאות הבדיקה – בעיקר לאור העובדה כי חוותה שלושה הריונות קודמים. בבית החולים בילינסון אישרו את הפרטים. "לא נראה היה שמדובר בבטן של הריון, מה שאובחן ברגע", אמר ד"ר יינון לישצ'ינסקי, רופא בכיר בחדר מיון בבית החולים בילינסון. "לא מדובר במקרים שכיחים. בדרך כלל אני נאלץ לתת בשורות קשות יותר ולהפנות לבדיקות, אך לשמחתי גילינו שה'גידול' הוא עובר בשבוע 37. בשורה משמחת מאוד".

לקריאה נוספת:
יולדת בת 41 מאושפזת בבילינסון במצב אנוש בשל תסחיף מי שפיר
"עצוב זו מילה עדינה": ארבעה רופאים מאותה מחלקה מתו בתוך שלוש שנים
חרף הבדיקה הזולה והימצאות תרופה: לאסירים לא מוענק טיפול בצהבת

לפניות לכתבת דנה ויילר פולק: danawp@walla.co.il

(עדכון ראשון: 17:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully