וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע קל בפיגוע דקירה באזור חברון; המחבל חוסל

הפיגוע אירע במהלך הפרות סדר בעמדה בעיקול 160, הנמצא בין חברון לקריית ארבע. החייל, הסובל מחתך בפניו, פונה לבית החולים הדסה עין כרם. המחבל נורה למוות על ידי לוחם מג"ב. כמה שעות לאחר מכן אירע ניסיון פיגוע בבית הדסה בעיר - אין נפגעים, המחבל חוסל

צילום: הצלה יו"ש, עריכה: גדי וינסטוק

חייל צה"ל מחטיבת כפיר נפצע הבוקר (חמישי) באורח קל בפיגוע דקירה בעמדה בעיקול 160, הנמצא בין חברון לקריית ארבע. המחבל, תושב חברון בן 23, חוסל. החייל, הסובל מחתך בפניו, טופל על ידי כוח רפואה של צה"ל ונבדק על ידי פרמדיק מד"א. הוא פונה באמתעות אמבולנס צבאי לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

מבדיקה ראשונית עולה כי במהלך הפרות סדר במקום, הגיח המחבל לעבר הכוח ששהה בעמדה ודקר חייל בראשו. עוד עולה כי החייל הדף את המחבל, וזה ניסה להמשיך ולדקור לוחם ממשמר הגבול, שירה לעברו ופצע אותו באורח אנוש. בהמשך מת המחבל מפצעיו.

בסביבות השעה 12:00 דווח על ניסיון פיגוע בעיר. פלסטיני ניסה לדקור חייל בבית הדסה ונורה למוות על ידי כוח צה"ל. אין נפגעים.

עוד בוואלה! NEWS:
חייל נפצע קל בפיגוע דקירה באזור בחברון; המחבל חוסל
חשש כבד מיום נוסף של הצפות: מזג האוויר הסוער צפוי להימשך
הסנגוריה ביקשה שלא לייצג את שליסל: "בזבוז משאבים ציבוריים"

פיגוע דקירה סמוך למערת המכפלה, 29 באוקטובר 2015. דוברות מג?ב, מערכת וואלה! NEWS
אזור העמדה בעיקול 160 שבו אירע הפיגוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מג?ב
ניסיון דקירה בחברון, 29 באוקטובר 2015. יותם רונן
זירת ניסיון הפיגוע בחברון, היום/יותם רונן

אתמול דקר מחבל פלסטיני את ירית זמורה, בת 40 מההתנחלות בית חגי שבדרום הר חברון, ופצע אותה באורח בינוני במתחם רמי לוי בגוש עציון. המחבל נתפס על ידי הכוחות שהיו במקום. פרמדיקיות של צה"ל טיפלו בזמורה עד שהגיעו כוחות מד"א לזירת האירוע.

הבוקר דווח כי מצבה של זמורה השתפר, וכי הניתוח שעברה להוצאת הסכין מגבה עבר בהצלחה. היא עדיין מאושפזת בטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק שבירושלים, אינה מונשמת ואינה מורדמת.

שלשום נורה למוות מחבל פלסטיני בן 19 לאחר שניסה לבצע על פי החשד פיגוע דקירה בעמדת צה"ל בחברון. מתחקיר ראשוני של האירוע - שהתרחש בצומת ז'ילבר שליד שכונת תל רומידה - עולה כי הימאם סעיד, תושב העיר, התקרב לעמדה עם סכין בידו ואז נורה בידי חיילים. מותו נקבע במקום.

(עדכון ראשון: 08:15)

ניסיון דקירה בחברון, 29 באוקטובר 2015. יותם רונן
מיקום ניסיון הפיגוע בחברון וגופת המחבל שחוסל, היום/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully