וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זועבי: "צה"ל הורג ילדים פלסטינים"; יוגב: "לכי לסוריה". תיעוד

משה שטיינמץ

29.10.2015 / 3:30

חברת הכנסת מהרשימה המשותפת אמרה בוועדת החינוך כי "מעמידים פלסטינים למשפט שדה והורגים אותם". בתגובה, יו"ר הוועדה יעקב מרגי הורה לסלקה. כשהתעקשה לקחת את המטען לטלפון הנייד שלה, התפרץ לעברה הח"כ מהבית היהודי ואמר: "בסוריה תקבלי מטען"

עריכה: גדי וינסטוק

מהומה פרצה אתמול (רביעי) בוועדת החינוך של הכנסת, לאחר שח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת) טענה כי כחלק מגל הטרור של השבועות האחרונים, חיילי צה"ל "רוצחים ילדים פלסטיניים".

"יש כאן צבא שרודף אחרי הנוער הפלסטיני, צבא שהורג אנשים. מעמידים פלסטינים למשפט שדה והורגים אותם", אמרה זועבי בדיון שעסק בהסתה במערכת החינוך של הרשות הפלסטינית, בהתייחסה לחיסול מחבלים צעירים שביצעו או שניסו לבצע פיגועים.

"צריך לסיים את הגזל והכיבוש", הוסיפה חברת הכנסת לקול מחאת המשתתפים. "זהו הטרור המרכזי, רוצחים ילדים פלסטיניים - יורים להם ישר בראש. על זה מעמידים לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג".

עוד בוואלה! NEWS:
ח"כ פרץ: "מי שרוצה להנהיג את השמאל – סיכוייו להירצח גדולים"
אלקין אמר לטיבי "אתה אחראי לדם שנשפך" – והורד מדוכן המליאה
לראשונה מאז איסור נתניהו לח"כים: באסל גטאס עלה להר הבית

ח"כ חנין זועבי סולקה מדיון בכנסת - וחזרה לקחת את המטען. ספק 500
יוגב וזועבי, היום בדיון בכנסת/ספק 500

בשלב זה בערה חמתו של יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב מרגי, שאמר: "על הסכינים ששימשו לדקירת ישראלים כתוב צ' (צה"ל, מ"ש)?", וזועבי השיבה: "כמה הרוגים פלסטינים יש בשבועיים האחרונים?".

בסופו של דבר סולקה זועבי מהדיון על ידי מרגי, שאמר "אני אפילו לא מתנצל" - לא לפני שגרמה לצחוק בקרב הנוכחים, אחרי שהשתהתה כדי לקחת את המטען לטלפון הנייד שלה.

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי), שישב ליד זועבי, אמר באותו רגע: "בסוריה אין מטענים". "מוטי, זה לא תורם לדיון", ניסה להשתיקו ח"כ מרגי, אך זה הוסיף: "לכי לסוריה, תקבלי שם מטען" - והלהיט את הנוכחים בשנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully