וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבט קליין: חרדים התארסו – והפכו הורים ל-29 ילדים

27.10.2015 / 21:20

לאחר שהתאלמנו בשנתיים האחרונות, החליטו בלה לוינגר ונפתלי קליין להינשא זה לזו. כל ילדיהם מנישואיהם הקודמים הגיעו לחגיגת האירוסין הגדולה עם הנכדים והנינים, שהפכו גם הם משותפים. "אחדות בעם ישראל"

חרדים בסוכה בירושלים. ספטמבר 2015. AP
"כל מי שהגיע היה בעננים"/AP

זוג חרדי בשנות ה-70 לחייו התארס אמש (שני) בבני ברק, ובכך הפכו לבעל ואישה לעתיד, הורים ל-29 ילדים. לכלה בלה לוינגר, שהתאלמנה לפני כשנתיים, 16 ילדים, ואילו לחתן נפתלי קליין, שהתאלמן לפני כמה חודשים - 13 ילדים נוספים משלו. כל ילדיהם של לוינגר וקליין כבר נשואים.

בחגיגת האירוסין השתתפו כל 29 הילדים ומשפחותיהם. "הם הגיעו מחיפה, מאשדוד, מבית שמש, מירושלים ומעוד מקומות בארץ. איך אפשר לפספס שמחה כזו?", תהתה קליין. "הם זכו להכיר אחד את השני, ומי שהיה באירוע, היה בעננים. אנחנו מרגישים נפלא. אין יפה מזה. במשפחה כולם מאושרים, זה הראה אחדות בעם ישראל. כולם יחד עם כולם".

מדובר בנישואים שניים של בני הזוג. קליין שייך לחסידות צאנז והתגורר שנים רבות באנטוורפן שבבלגיה. אשתו מתה לפני כמה חודשים כתוצאה מאירוע מוחי. הוא סיפר כי כל הילדים כבר נשואים ושלו ולאשתו לעתיד יש גם נכדים ונינים משותפים. כשנשאל כיצד יספיק לשוחח עם כולם בערבי שבת וחג, ענה לוינגר בציניות: "היום כבר שולחים הודעה, זה מגיע לכל הילדים בבת אחת".

עוד בוואלה! NEWS:
ישראלי נפצע בינוני בפיגוע דקירה בגוש עציון; שני מחבלים חוסלו
מטען חריג: גופת אישה נשלחה מרוסיה במשלוח רגיל לקבורה בישראל
"וולמארט" הציעה למכירה תחפושת חייל צה"ל - ועוררה סערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully