וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל בן ה-13 מפסגת זאב: "הסוהרים והאסירים משפילים אותי"

27.10.2015 / 14:34

אחמד מנאסרה, שצפוי להיות מואשם בגין ניסיון רצח בשל חלקו בפיגוע הדקירה ומוחזק לצד אסירים מבוגרים ממנו, טען בבית המשפט כי הוא נתון לאיומים. פרקליטתו: "ראיתי אסירים פליליים עושים תנועת שחיטה לעברו"

צילום: מור שאולי, חטיבת דובר המשטרה; עריכה: יאיר דניאל

אחמד מנאסרה, המחבל בן ה-13 שמעצרו הוארך השבוע בשישה ימים בגין מעורבותו בפיגוע בשכונת פסגת זאב בירושלים, הועבר לתא מעצר אחר מחשש להתנכלות. מנאסרה אמר שלשום בעת הארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים כי מתעללים בו במעצר. "אני מבקש לא לבוא לפה יותר, הסוהרים והאסירים משפילים אותי", אמר. במקביל, החקירה בעניינו נמשכת והוא צפוי לעמוד לדין בגין ניסיון רצח.

מנאסרה, על אף גילו הצעיר, מוחזק בכלא שרון יחד עם קטינים נוספים שהיו מעורבים בעבירות ביטחוניות. לדבריו, אסירים פליליים איימו לפגוע בו ובחלק מהמקרים אף סימנו לעברו תנועת שחיטה. לדברי פרקליטתו, עורכת הדין לאה צמל, מאז שחרורו מבית החולים שוהה מנאסרה בסביבת אסירים ביטחוניים המבוגרים ממנו באופן משמעותי – דבר חריג בכלא הישראלי. "אני ראיתי במו עיניי איך אחד האסירים הפליליים עושה תנועה של שחיטה לכיוונו של מנאסרה", אמרה.

מלחמה ברחובות || סיקור מיוחד:
ירדן מתנגדת שישראל תתקין מצלמות בהר הבית: "אל תתערבו"
הרוג שלישי מפיגוע הירי והדקירה בארמון הנציב: בן 76 מת מפצעיו
במסעדות ביפו מיואשים מהכיסאות הריקים: "מאז 2000 לא היה דבר כזה"

הארכת מעצר לאחמד מנאסרה בן ה-13 שביצע את הפיגוע בגבעת זאב, ירושלים. אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
חשוף להתנכלויות ואיומים. מנאסרה בהארכת מעצרו, השבוע/נועם מושקוביץ

שלשום אמרו עורכי דינו של מנאסרה, טארק ברגות וצומל, כי לא הוא דקר את שני הצעירים בפיגוע. "הוא אמנם החזיק סכין, אבל לא דקר אף אחד. בן דודו הוא שדקר. מדובר בילד בן 13 שלא אחראי למעשיו", אמרו.

בשבוע שעבר חזר הנער מהודאתו בדקירה. "אני לא דקרתי אף אחד כי אני לא אוהב דם. באמצע התחרטתי, מי שביצע את הדקירות בפועל היה חסן. הלכתי עם בן דוד שלי, לא דקרתי אף אחד ואפילו ביקשתי שהוא לא ידקור את הנער. התחרטתי למרות שרציתי לדקור יהודים. שוכנעתי על ידי בן דוד שלי ללכת", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully